ידוע שאי אפשר להצליח באינסטגרם אם לא מעלים סטוריז.
היום הסטוריז תופסים מקום עיקרי באינסטגרם, יש המון אנשים שאפילו לא גוללים בפיד אלא צופים רק בסטוריז.
מכיוון שזה כלי כל כך חזק, כדאי למקסם אותו כמה שאפשר, למשל ע"י קידום ממומן לסטוריז (תכף נדבר בדיוק איך ומתי).
שתי אפשרויות עיקריות לקידום סטוריז:
א. קידום דרך מנהל המודעות:
זה הקידום האופטימלי במקרים רבים.
כשאנחנו רוצים להגביר תנועה לאתר / לידים / מכירות ולפנות לקהלי יעד מורכבים (רימרקטינג, לוק אלייק וכו') נשתמש בקידום ממומן דרך מנהל המודעות.
כלומר כשהמטרה היא מעבר לחשיפה לפרופיל האינסטגרם.
היתרון של קידום סטורי במנהל המודעות הוא שזה מאפשר לנו לשלוט בפרטי הפרטים של הגדרת הקמפיין ולהוביל למטרות יותר ממוקדות מכירה.
החיסרון שלו הוא שעבור מי שלא שוחה בניהול קמפיינים, הקמת הקמפיין במנהל המודעות לרוב תהיה מורכבת.
חסרון נוסף, אין אפשרות לבנות בתוך מנהל המודעות קמפיין חשיפה עם כפתור תנועה לעמוד (visit my profile). זה מוביל אותנו לבוסט סטורי בתוך האינסטגרם.
ב. בוסט סטורי:
מאמינה שאתם כבר יודעים שבוסט פוסט זה זוועת הזוועות ואנחנו נמנעים מזה, אבל קבלו הסתייגות 🤔👇
בוסט לסטורי עובד לא רע ואף מוכיח את עצמו!
אחד מיתרונותיו הגדולים – הוא מאוד קל לתפעול:
לא צריך חשבון במנהל המודעות, לא צריך להתעסק הרבה, מעלים סטורי (לפי ההנחיות שאפרט בהמשך) ותוך דק' ספורות עושים ״בוסט״ ומקדמים אותו!
רגע לפני שנתחיל לקדם, יש עוד כמה פרטים חשובים שצריך לקחת בחשבון:👇
מתי עושים בוסט סטורי?
✅כשהמטרה שלנו היא מיתוג וחשיפה, הבוסט סטורי עובד מעולה.
כלומר, כשרוצים להעלות מודעות (ולא בהכרח מכירה ישירה), נקדם סטורי שמציג מוצר או שירות שיוצר עניין וסקרנות כדי לעודד את הקהל לעקוב אחרי העמוד…
לדוגמא – מסעדה שרוצה לחשוף מנה חדשה תקדם סטורי של תהליך ההכנה, חנות רהיטים שרוצה לקדם חשיפת רהיט יכולה לקדם סטורי של הרכבת הרהיטים בבית הלקוח או כל עסק שרוצה לקדם העלאת מודעות לעסק יוכח לבחור סטורי לקידום.
❌ כשמדובר במטרות מורכבות יותר כמו לידים ומכירות הוא פחות מתאים ולא עובד מספיק טוב.
לדוגמא – במקרה שחנות רהיטים תקדם סטורי עם תנועה לאתר בציפיה למכור, זה פחות יעבוד. את זה צריך לקדם בקמפיין המרות מתוך מנהל המודעות.
דגשים לסטורי עצמו ולעיצוב שלו:
- אל תוסיפו סאונדים דרך האינסטרם וגם אל תוסיפו מדבקות >> אי אפשר לקדם סטורי עם סאונד מוסף (רק סאונד מקורי שהגיע עם הסרטון) וגם לא סטורי עם מדבקות.
- אותנטיות – כולנו מדלגים על פרסומות, ברגע שכתוב על הסטורי "ממומן" רק נרצה לדלג יותר. לכן צרו סטורי שנראה כמה שיותר רגיל, שייסקרן ושלא יראה כמו פרסומת. כך יש יותר סיכוי שהקהל יתעכב על הסטורי הממומן ונגיע למטרת הקידום 🙂
ואיך בפועל עושים בוסט סטורי?
- ניגשים לפרופיל האינסטגרם שלנו ולוחצים על כלי ניהול מודעות Ad tools.
- לוחצים על קידום פוסט ואז בחלון הבא בוחרים לקדם סטורי.
- מגדירים מטרה (ביקור בפרופיל).
- יוצרים קהל (מגדירים מיקום ג״ג, תחומי עניין, גילאים ומגדר).
- בוחרים תקציב.
- מפרסמים.
מקווה שהפוסט הזה יעזור לכם לקדם את העסקים שלכם באינסטגרם…
מזמינה אתכם לשתף אותו לעוד בעלי עסקים שישמחו לקבל את הטיפים החשובים כאן! 💫