קיצורי דרך לא תמיד עובדים
הרבה פעמים אנחנו מחפשים קיצורי דרך. לפעמים אנחנו קוראים לזה התייעלות – ואכן יש מקרים בהם זה מאוד עוזר לקצר תהליכים, מייעל ותורם לנו. אבל יש מקרים שהקיצור דרך יהפוך את הדרך שלנו לארוכה ופחות יעילה, או פחות משתלמת.
בוסט פוסט – Big NO!
רגע, נעשה סדר ונסביר מה זה בוסט פוסט לפני שפוסלים אותו.
מכירים את זה שמקבלים התראה מפייסבוק שבה נאמר שתמורת סכום קטן בלבד הפוסט יוכל להגיע ל768,541 אנשים נוספים?
או ראיתם את הכפתור שמופיע בתחתית הפוסטים ועליו כתוב boost post?
לזה אני מתכוונת בפוסט פוסט.
זה בעצם אפשרות שפייסבוק מציעה לקידום ממומן מהיר וקל, בלי להסתבך, כמה לחיצות ועשיתם קידום ממומן.
מה רע בקידום ממומן בקלות?
אז אני לא מתנגדת לעניין של הקלות אלא לתוצאה.
כשעושים קידום ממומן בבוסט פוסט אין לנו כמעט אופציות למשחק ולהתאמת הקידום למטרות שלנו. אנחנו פשוט משלמים ופייסבוק עושה מה שהוא רוצה עם זה.
לרוב במצבים כאלה נשקיע את הכסף אבל לא נגיע לתוצאות האופטימליות שיכולנו להגיע בדרך אחרת. כלומר, אנחנו מבזבזים את התקציב שלנו בלי לקבל את התמורה שהינו רוצים, ולא רק את התמורה הרצויה אלא גם את התמורה שיכולנו לקבל אם היינו בוחרים בדרך אחרת.
אוקי, הבנו שלא לעשות בוסט פוסט, אז מה כן?
כמובן שלא אשאיר אתכם רק בשלילה אלא גם אפנה אתכם לכיוון הרצוי. זו אמנם דרך קצת יותר ארוכה.. אבל בסופו של דבר היא קצרה – כי היא מובילה לתוצאות!
התשובה היא קידום ממומן דרך מנהל המודעות.
קידום ממומן דרך מנהל המודעות:
מנהל המודעות היא מערכת מעט יותר מורכבת ויש פה עניין של למידה שלה.
אבל ברגע שלומדים אותה – עולם שלם של אפשרויות נפתח בפניכם.
יש שם הרבה יותר שליטה על מטרות הקידום, חלוקת התקציב, קהלי יעד ואפשר לעשות שם אופטימיזציה ולעקוב אחרי התוצאות, לעשות שינויים בהתאם לצורך.. הכל כדי להגיע לתוצאות האופטימליות.
אתם כבר שמים כסף על הקידום הממומן, אז כדאי גם לקבל ממנו את התמורה האופטימלית.
נ.ב.
כדי לוודא שאין בלבול, פוסט פוסט הוא שונה מבוסט סטורי (שדווקא לפעמים מאוד יעיל לנו). אבל זה נושא לבלוג אחר – שאגב כבר מופיע באתר, מזמינה אתכם לקפוץ לשם 🙂
יאללה מאחלת לכם דרך ארוכה קצרה – דרך שתוביל אתכם לתוצאות הרצויות 💪