חיפשת ומצאת – האמן!

Picture of תמנה סמואל

תמנה סמואל

חיה את הקסם הוירטואלי בעולמות הדיגיטל
בעלת הסוכנות לשיווק דיגיטלי - תמנה מדיה

חיפשת ומצאת – האמן!

יוצא לכם לחפש בעלי עסקים או תחומים שונים באינסטגרם?

כלומר, למשל לכתוב בחיפוש "שיווק דיגיטלי", "איפור" או "סדנת בישול" ולחפש שירות מסוים?

נכון שאינסטגרם זה לא גוגל, אבל יש הרבה שירותים שאפשר למצוא דווקא בחיפוש כזה באינסטגרם.

הרבה עסקים לא רוצים לשלם לגוגל עבור שירות פרסום ומשקיעים באורגני (או אורגני וממומן) ברשתות וחיפוש שכזה יכול להעלות דווקא אותם.. והשירות שלהם יכול להיות לא פחות טוב!

באנר 1

״חיפשתי באינסטגרם שיווק דיגיטלי ואת עלית בתוצאות״

לפני כמה חודשים, פנה אלי לקוח חדש. אני תמיד שואלת את הלקוחות איך הם הגיעו אלי. זה מעניין וגם מאוד מלמד (חשוב לדעת מאיזה ערוצים מגיעים לקוחות כדי לדעת איפה להשקיע, ממליצה לכם גם).

התשובה של הלקוח הייתה: ״חיפשתי באינסטגרם שיווק דיגיטלי ואת עלית בתוצאות״

שמחתי לשמוע שכך היה, כי זה הוכחה לכך שההתמדה משתלמת, ב״ה.. 🙏🏻 

לפעמים, התחזוקה של עמוד האינסטגרם יכולה להראות מהצד כמשהו קליל, אבל בפועל זו עבודה לכל דבר. זה דורש הכנת תכנים מראש, תכנון אסטרטגי קדימה, יצירת תוכן באופן פעיל, צילומי תמונות, עריכת סרטונים ועוד ועוד.

לגלות שהעבודה הקשה (והמספקת) הזו נושאת פרי היא מאוד משמחת.

באנר 1 (2)

איך מגיעים ללקוחות דרך האינסטגרם?

  1. השם של העסק – להקפיד שהשם משקף בצורה ברורה את העיסוק, יכלול מילות חיפוש נפוצות ואת שם העסק באופן ברור. תחשבו מה לקוחות פוטנציאליים ירשמו בתיבת החיפוש ותנסו להכליל את המילים האלה בשם העסק.
    למשל אצלי – תמנה מדיה שיווק דיגיטלי – השם כולל את השם של העסק שלי ואת מילות החיפוש – שיווק דיגיטלי.

  2. הביו – הביו הוא התקציר של העסק, חשוב שהוא יהיה ברור, מזמין וממוקד.
    תחשבו שזה הזדמנות "לתפוס" את הלקוח הפוטנציאלי ולגרום לו להמשיך להסתכל בתכנים בעמוד. 

  3. התוכן עצמו – התכנים שאתם מעלים לעמוד צריכים להיות איכותיים ומקצועיים ורלוונטיים לתחום. האלגוריתם של אינסטגרם מזהה את התוכן שלנו ומסווג אותו בהתאם גם בלי האשטגים אלא באמצעות הטקסט. כלומר כשאני מעלה תכנים הקשורים לשיווק דיגיטלי, לקידום ממומן ואורגני האלגוריתם של אינסטגרם מסווג אותי בתחום הזה גם אם לא השתמשתי בהאשטגים – ובהתאם חושף אותי לקהל שהוא חושב שזה יעניין אותם.

    אגב, זאת הסיבה שכבר לא צריך להשתמש בהמון האשטגים לעומת פעם…

קחו את הדברים האלה בחשבון ותדאגו שיהיה ברור מה מטרת העמוד שלכם, מה אתם עושים, איך קוראים לכם ברשתות ואולי גם אליכם יפנו בזכות חיפוש באינסטגרם 🙂

יאללה בהצלחה, לכו תככבו באינסטגרם!⭐

שתפו ברשתות החברתיות
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

תוכן עניינים

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

עוד מהבלוג הדיגיטלי

טעות בטרגוט? קהלים בקידום ממומן
הגיע הזמן לשינויים בקמפיינים?
מה עושים כשאין השראה לפרסום?
הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר?
המלחמה בדיגיטל
הדבר הכי חשוב בהקמת חשבון מודעות
התמדה ושחרור חסמים
מתי מעלים תקציב בקידום ממומן?
ניהול סושיאל - לא רק כתיבת פוסטים
קמפיינים שומרי שבת - איך מכבים את הקמפיינים לשבת?

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו קידום אורגני בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו פרסום ממומן בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

שילחו לי הודעה
1
צריכים עזרה?
היי!
איך אוכל לעזור?