איפה לפרסם זו שאלה טובה, טובה מאוד אפילו.
התשובה לשאלה הזו תחסוך לך הרבה אנרגיה וגם תנצל את האנרגיה שהשקעת לתוצאות האופטימליות. אבל כדי לענות על השאלה הזו צריך ללכת צעד אחורה.
צועדים צעד לאחור, איפה קהל היעד?
שאלת את עצמך פעם איפה נמצא קהל היעד שלך? כלומר באיזה ערוצים הם נמצאים?
חשוב לעצור ולהתייחס לשאלה הזו, וגם לחזור אליה אחת לתקופה כדי לוודא שההשקעה שלנו עדיין מדויקת, שאנחנו עדיין משקיעים את המאמצים והאנרגיה בערוץ שיווק יעיל ונכון.
לכאורה זו נראית שאלה פשוטה שקל לענות עליה, ואם באמת קל לך לענות עליה אז מצוין.
אם זה לא כזה ברור, יש לי הצעה איך לגשת לשאלה.
עוד צעד אחורה, ניקח דוגמא מעצמנו:
שיטה שעוזרת לדייק איפה נמצא קהל היעד היא להסתכל על עצמנו.
לחשוב איפה אנחנו צורכים תוכן? באיזה פלטפורמות אנחנו נמצאים?
התשובות יכולות להיות ממש מגוונות, למשל פייסבוק, אינסטגרם, סטטוס בוואצאפ, פודקאסטים, עיתונות ועוד ועוד….
אחרי שנענה על השאלה הזו בכנות תוך השקעת מחשבה, יפתחו לנו רעיונות חדשים לערוצי פרסום ושיווק..
אז מה הסטטוס?
אני מדברת פה הרבה על פייסבוק ואינסטגרם כי מדובר ברשתות עם הרבה מאוד כוח (וגם כי שם אפשר לעשות קידום ממומן) אבל רוצה להתמקד עכשיו דווקא בסטטוס בוואצאפ:
הסטטוס בוואצאפ הוא ערוץ שיווק מאוד מאוד חזק!💪
לא להאמין כמה עסקאות / מכירות אפשר לעשות שם…. שלא לדבר על הגדלת החשיפה וההיכרות עם הקהל..
כי עם כמה שפייסבוק /אינסטגרם חזקים… יש הרבה אנשים שלא נמצאים שם, ודווקא בוואצאפ נמצאים בנוכחות מלאה!
כלומר יש חתך אוכלוסיה שאנחנו מפספסים במידה ואנחנו מדלגים על הסטטוס בוואצאפ.
מה מפרסמים בסטטוס בווצאפ?
תכלס, כמעט כל דבר.
מבצעים, עדכונים ושינויים בעסק (סחורה חדשה, עדכון מוצר/ שירות, שת"פ מעניין), הפנייה לאתר/ רשתות חברתיות בעזרת קישור, שיתוף במאחורי הקלעים של העסק, שיתוף מהחיים….
באופן כללי הרבה פעמים אפשר לשמור את הסטורי שהעלינו באינסטגרם ולהעלות לסטטוס בוואצאפ. אין צורך להמציא את הגלגל מחדש.