מתמודדים עם הבאגים

תמונה של תמנה סמואל

תמנה סמואל

חיה את הקסם הוירטואלי בעולמות הדיגיטל
בעלת הסוכנות לשיווק דיגיטלי - תמנה מדיה

מתמודדים עם הבאגים

איזה מעצבן זה תקלות טכניות, נכון? 

הרבה פעמים בקידום ממומן אנחנו נתקלים בתקלות שאין לנו בדיוק הסבר למה, איך ומה צריך לעשות…

מה שנקרא באגים 🤷‍♀️

באגים נפוצים בקידום הממומן:

יש הרבה באגים שיכולים לקרות, נתמקד בינתיים בכמה נפוצים ומעצבנים ואתן את השנקל שלי לאיך להתמודד איתם 💪

חשבון חסום

לפעמים החשבון נחסם. ככה באמצע החיים ואי אפשר להתקדם עד שמשחררים אותו. 

זה יכול לקרות בגלל שאמצעי התשלום לא מעודכן (או אם אין אמצעי תשלום בכלל) או בגלל בעיה בזיהוי שלכם כבעלי החשבון.

אופציה נוספת היא שייתכן והפרתם מדיניות פרסום – תקדישו את הזמן לעצור ולקרוא את המדיניות ותהיו חכמים יותר!

בבאג הזה הפתרון הוא די פשוט, הולכים לפי ההסבר שפייסבוק נותנים בהודעת החסימה ובהתאם מזינים אמצעי תשלום עדכני או מעלים תמונה שלכם לזיהוי. 

בשביל להזדהות עדיף להעלות צילום של דרכון או רישיון נהיגה ולא ת"ז, מאחר ואלה תעודות בינלאומיות.
בנוסף, בזמן הזיהוי דאגו שתמונת הפרופיל הנוכחית שלכם תהיה תמונה ברורה שבה ניתן לראות את הפנים ולזהות שאתם אכן אתם 🙂

מודעה אושרה אבל לא רצה

גם זה קורה.
מצב בו הכל תקין, המודעה אושרה ופייסבוק מסמן שהמודעה פעילה.. אבל לא יוצא תקציב והמודעה לא נחשפת. 

רגע לפני שנקרא לזה באג, כדאי לוודא שאתם מסתכלים על התאריכים הרלוונטים ולא מסתכלים על תקופה בה הקמפיין פשוט לא היה פעיל.
אם התאריכים נכונים והמודעה באמת לא רצה, זה מבאס אבל גם כאן הפתרון הוא פשוט: 

משכפלים את הקמפיין וברגע שהמודעה החדשה תתחיל לרוץ נכבה את הקודמת.

כלי הזהב!

עכשיו רוצה לתת לכם את כלי הזהב, הכלי הכי חשוב בהתמודדות עם באגים – פניה לתמיכה של פייסבוק:

לפייסבוק יש מרכז עזרה כללי וגם מרכז עזרה לעסקים בפייסבוק (שמתמקד בעיקר בקידום ממומן). 

במרכזי העזרה תמצאו הסברים מפורטים לשאלות בהמון נושאים שונים, הרבה פעמים תוכלו למצוא שם תשובה בלי להמתין לנציג שיתפנה אליכם.
פייסבוק עושים עבודה טובה בכתיבת השאלות תשובות האלה 🙂

נציג שירות אנושי

אם אתם בכל זאת צריכים עזרה של נציג שירות, זה אפשרי כשמדובר בתקלה בקידום ממומן. 

כך תגיעו לנציג שירות:

  1. נכנסים לביזניס מנג'ר שלכם.
  2. בסרגל שנמצא למטה או בצד תראו מס' כפתורים: הגדרות, התראות, חיפוש ועזרה (עיגול עם סימן שאלה בפנים).
  3. לחצו על כפתור העזרה.
  4. תפתח חלונית עזרה. גללו למטה, לכו לפי ההנחיות ותגיעו לכפתור יצירת קשר במייל או מסנג'ר.

עם נציגי השירות צריך לדבר באנגלית,
אבל אם זה מאתגר אתכם, אפשר לבקש שיעבירו לנציג דובר עברית.

לא הביישן למד

אל תתביישו לפנות ולבקש עזרה.
לפעמים מגלים כלים חדשים ולפעמים מגלים שעשיתם כמיטב יכולתכם, שמדובר בתקלות מערכתיות ושצריך לחכות⏰. 

מכל פניה אפשר ללמוד המון, תמיד כדאי לנסות, מקסימום יתחדש לכם :).

מעבר לפניה לתמיכה אפשר להעלות שאלות בקבוצות מקצועיות בפייסבוק כמו מקצועני פרסום בדיגיטל ..

ואם את מאמינה במדיה אז אפשר גם בקבוצת פייסבוק שלי >>> מאמינות במדיה!

שכר לימוד

אני מאמינה שמכל דבר אנחנו לומדים… כלומר, אם נסתכל על הצד החיובי, אולי אנחנו אפילו מרוויחים משהו מהבאגים האלה 🙂

הכי חשוב להמשיך ולא לוותר!

יאלה בהצלחה אלופים 💪💪 לכו לככב!🌟

שתפו ברשתות החברתיות
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

תוכן עניינים

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

עוד מהבלוג הדיגיטלי

מילון מושגים - קידום ממומן
טעות בטרגוט? קהלים בקידום ממומן
הגיע הזמן לשינויים בקמפיינים?
מה עושים כשאין השראה לפרסום?
הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר?
המלחמה בדיגיטל
הדבר הכי חשוב בהקמת חשבון מודעות
התמדה ושחרור חסמים
מתי מעלים תקציב בקידום ממומן?
ניהול סושיאל - לא רק כתיבת פוסטים

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו קידום אורגני בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו פרסום ממומן בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

שילחו לי הודעה
1
צריכים עזרה?
היי!
איך אוכל לעזור?