פרסום אורגני – מה עובד הכי טוב?

Picture of תמנה סמואל

תמנה סמואל

חיה את הקסם הוירטואלי בעולמות הדיגיטל
בעלת הסוכנות לשיווק דיגיטלי - תמנה מדיה

פרסום אורגני - מה עובד הכי טוב?

שאלה שהרבה שואלים את עצמם היא מה מביא הכי הרבה חשיפה ומעורבות אורגנית באינסטגרם?

אני לגמרי מבינה מאיפה מגיעה השאלה. 

הקידום האורגני ברשתות שואב המון זמן ואנרגיה, אז הגיוני שרוצים לעשות אותו בצורה המוצלחת והיעילה ביותר.. אם כבר אז כבר.

תשובה נפוצה (אבל לא נכונה)

הרבה יגידו שרילס מביא הכי הרבה חשיפה, הוא מהיר וכיפי, קופץ גם לאנשים שאינם עוקבים ואכן הייתה תקופה שהרילס היה חדש והייתה לו חשיפה מטורפת. 

אבל כיום זו לא התשובה, או לפחות לא ככה.

איזון הוא התשובה

אם רציתם לשמוע שרילס, או דווקא קרוסלה או אולי הסטורי הוא מה שיביא הכי הרבה חשיפה ומעורבות אורגנית.. צר לי לבאס אתכם. לא תשמעו את זה ממני.

התשובה היא פשוטה – מה שמביא לחשיפה הטובה ביותר זה שילוב מאוזן בין פוסטים של תמונה/ סרטון, קרוסלה ורילס. כמובן בשילוב של סטוריז שוטפים כל יום. 

שביל הזהב

זה מזכיר לי את עיקרון ׳שביל הזהב׳ של הרמב"ם, אף קיצוניות אינה טובה, תמיד שואפים לאיזון.🙌🏻

לכן בפרסום באינסטגרם לא רק רילסים, לא רק פוסטים, לא רק סרטונים, לר רק סטוריז אלא – ש י ל ו ב.

נעמיק עוד טיפה

כל אחת מהאופציות הנ"ל היא בעלת חשיפה שונה ופיצ'רים שונים.

רילס נחשף לקהל חדש, קרוסלה יכולה להיות מוצגת לאותם אנשים כמה פעמים, התגובות ומעורבות לרוב יגיעו על תמונות, לפעמים יש יותר חשיפה לסרטון ולפעמים דווקא לתמונה ויש קהל יעד שלם של אנשים שבעיקר צופים בסטוריז.

אינסטגרם אוהבת שאנחנו מגוונים ומשתמשים בכל הפיצ'רים שלה.
מעבר לזה, יש זמנים בהם אינסטגרם נותנת העדפה בחשיפה לסוג מסוים של פרסום וכיוון שאנו לא יודעים כל פעם איפה הדגש, כדאי להשתמש בכל הכלים שאינסטגרם נותנת לנו.

לסיכום

איזון הוא הדרך למקסם את החשיפה והמעורבות בחשבון האינסטגרם שלנו.

אז אני לא יודעת איפה אתם עומדים כרגע, אם אתם מתמקדים בסוג מסוים של פרסום או מאזנים, אבל מזמינה אתכם לקחת את הדברים לתשומת לבכם ולבחון איך אתם יכולים להשתמש בכלים של אינסטגרם בצורה יותר מאוזנת.

כמובן אל תשכחו להיות גם במעקב אחרי התוצאות, מה שנקרא אופטימיזציה

אמנם לרוב אנו משתמשים במונח אופטימיזציה לתיאור מעקב אחרי תוצאות הקידום הממומן, אבל גם בתחום האורגני כדאי ליישם זאת ולוודא אחת לתקופה איזה סוג פוסטים עובדים הכי טוב כדי לדייק ולמקסם את התוצאות.

נ.ב. רוצה להביא גאולה לעולם ולתת קרדיט לעמית גלבר האלוף ממנו למדתי את הדברים החשובים האלה.

יאלה, צאו לדרך ולכו ליישם 💪

שתפו ברשתות החברתיות
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

תוכן עניינים

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

עוד מהבלוג הדיגיטלי

טעות בטרגוט? קהלים בקידום ממומן
הגיע הזמן לשינויים בקמפיינים?
מה עושים כשאין השראה לפרסום?
הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר?
המלחמה בדיגיטל
הדבר הכי חשוב בהקמת חשבון מודעות
התמדה ושחרור חסמים
מתי מעלים תקציב בקידום ממומן?
ניהול סושיאל - לא רק כתיבת פוסטים
קמפיינים שומרי שבת - איך מכבים את הקמפיינים לשבת?

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו קידום אורגני בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו פרסום ממומן בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

שילחו לי הודעה
1
צריכים עזרה?
היי!
איך אוכל לעזור?