מילון מושגים – קידום ממומן

Picture of תמנה סמואל

תמנה סמואל

חיה את הקסם הוירטואלי בעולמות הדיגיטל
בעלת הסוכנות לשיווק דיגיטלי - תמנה מדיה

נמצאים בעולם הסושיאל והקידום הממומן ויש כל מיני מילים שנשמעות קצת "סינית"?

אולי נעזרתם בקמפיינר לקידום ממומן ורוצים להבין יותר את המושגים? 

הבלוג הזה בשבילכם, מוזמנים לצלול!

עיצוב חדש 1 (1)

☆ אופטימיזציה

אופטימיזציה באופן כללי: השגת התוצאה הטובה ביותר. בעולם הקידום הממומן הכוונה היא למעקב אחרי נתוני הקמפיין ושיפור הביצועים בהתאם לנתונים ולהשוואות השונות שניתן לערוך שם. מומלץ לבצע אופטימיזציה על בסיס יומי כדי להיות חדים על השינויים ולהגיע לתוצאות אופטימליות במינימום תקציב.

☆ לידים

פניות חדשות שהגיעו ללקוח (מטופס בפייסבוק / מדף נחיתה). בעצם הרבה פעמים המטרה של הקמפיין שלנו היא לאסוף פניות, לידים – נזמין אותם להשאיר פרטים בטופס מסוים ונוכל לחזור אליהם לאחר מכן עם פרטים נוספים ולהמשיך את התהליך השיווקי מולם. 

☆פיקסל 

אז יש כבר בלוג שלם שמדבר על פיקסל, להרחבה מוזמנים לגשת אליו.

בקצרה, פיקסל הוא קוד של META (פייסבוק) שמטמיעים באתר לצורך מעקב אחרי הגולשים שהגיעו מהרשתות החברתיות. הוא "צובע" את הגולשים שהגיע מפייסבוק / אינסטגרם ומאפשר לנו להבין את הפעולות שביצעו באתר וכך נוכל לטרגט אותם בהמשך בקידום ממומן (למשל בקמפיין רימרקטינג – "שמנו לב שהשארתם פריטים בסל הקניות…"). 

☆ המרות

פעולות מוגדרות מראש המתבצעות באתר. למשל רכישה, השארת פרטים (ליד), הוספה לעגלה, הקלקה על כפתור וכו'… 

איך המרות באות לידי ביטוי בקמפיין ממומן?

אחרי שהגולשים עוברים מפייסבוק / אינסטגרם לאתר, אין למטא מידע על הפעולות המתרחשות באתר, לכן מטמיעים פיקסל ומגדירים מראש את הפעולות שנרצה לעקוב אחריהם (הוספה לעגלה, רכישה, ליד וכו׳). 

☆ החזר השקעה ROAS

Return On Ad Spend חישוב כספי – יחס החזר כספי על כל שקל שיוצא. גם את הנתון הזה רצוי לבדוק כשאנחנו עושים אופטימיזציה כדי לוודא שאנחנו במצב של החזר השקעה, כלומר שהקמפיין רווחי. 

 

☆אוטומציה 

פעולה מוגדרת אשר פועלת מעצמה.  את האוטומציות צריך להגדיר בעזרת מערכת חיצונית (למשל זאפייר/ מייק). דוגמא לאוטומציה בקידום ממומן – אפשר להגדיר שהלידים שהגיעו מטופס ההרשמה (טופס לידים) של פייסבוק, יועברו מיידית למייל של הלקוח ויתווספו לטבלת מעקב כדי שיהיה לו יותר נוח לחזור לפניות. 

☆קריאייטיב 

זה הביטוי המקצועי לתוכן עצמו, תוכן המודעות: תמונות, סרטונים וטקסט…

 

לסיום…

כמובן שיש עוד מושגים רבים אבל חושבת שהמושגים פה בבלוג כבר יתנו לכם הבנה יותר טובה בעולם הקידום הממומן ויאפשרו לכם להמשיך להתעניין וללמוד.

מוזמנים לעקוב באינסטגרם ובפייסבוק לעדכונים, לתוכן נוסף ולשאלות…

ואם תרצו שנקדם לכם את העסק ברשתות.. מוזמנים לפנות!

בהצלחה!

שתפו ברשתות החברתיות
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

תוכן עניינים

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

עוד מהבלוג הדיגיטלי

טעות בטרגוט? קהלים בקידום ממומן
הגיע הזמן לשינויים בקמפיינים?
מה עושים כשאין השראה לפרסום?
הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר?
המלחמה בדיגיטל
הדבר הכי חשוב בהקמת חשבון מודעות
התמדה ושחרור חסמים
מתי מעלים תקציב בקידום ממומן?
ניהול סושיאל - לא רק כתיבת פוסטים
קמפיינים שומרי שבת - איך מכבים את הקמפיינים לשבת?

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו קידום אורגני בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו פרסום ממומן בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

שילחו לי הודעה
1
צריכים עזרה?
היי!
איך אוכל לעזור?