בואו נדאג שההשקעה שלכם אכן תשתלם!
הקמתם קמפיין..
החלטתם להקים קמפיין ממומן, הקצבת לו תקציב והכל טוב ויפה.
אבל אתם רוצים לוודא שההשקעה שלכם טובה ושהקמפיין אכן יביא לתוצאות הרצויות.
הפתרון לכך טמון בביצוע השוואה / בדיקה ובלעז a/b testing!
A/B testing
בכל קמפיין שמקימים, כדאי לדאוג שיהיו לו 2 ווריאציות לפחות:
או אותה מודעה עם שני קהלים שונים,
או אותו קהל ושתי מודעות שונות (למשל תמונה מול וידאו).
ואפשר לעשות עוד בדיקות והשוואות כיד הדמיון הטובה עליכם…
ובאופן שוטף…
אחרי כמה ימים נכנסים לבדוק ומשווים את הביצועים של המודעות השונות (חשוב לא להסיק מסקנות אחרי יום אחד שהקמפיין רץ, צריך לתת לו להמריא קודם…✈️)
מנהל המודעות יציג לנו נתונים לגבי כמות צפיות ותפוצה של המודעות, כמה הקלקות, עלות להקלקה וכו'..
בהתאם לביצועים ולהצלחת המודעות, נוכל להחליט:
- האם לכבות אחת מהמודעות במידה והיא פחות מוצלחת
- או אם להוסיף תקציב למודעה המוצלחת
- או להחליט לגבי שינויים אחרים במודעות
ככה אוחזים ראש!
זאת הדרך להיות בבקרה מלאה ולאחוז ראש על הקמפיינים שלכם.😊
אין דרך קיצור, צריך להיכנס, לעקוב ולהשוות ורצוי לעשות זאת באופן שוטף כדי להיות ממש בעניינים.
אגב, יש מצב שה- a/b testing פוגש אתכם גם ביום יום, בכל מיני השוואות ובדיקות שעושים בחיים 🙂