אבל למה לא מגיבים לי?

תמונה של תמנה סמואל

תמנה סמואל

חיה את הקסם הוירטואלי בעולמות הדיגיטל
בעלת הסוכנות לשיווק דיגיטלי - תמנה מדיה

תגובות זה חלק בלתי נפרד משיווק דיגיטליתגובות מגבירות את התדמית שלנו ומעלות את החשיפה, ולכן אנחנו רוצים כמה שיותר…

אבל מה עושים כשאין לנו תגובות??

השקענו וכתבנו, דאגנו לתמונה מעוצבת ומתאימה ועדיין אין כמעט תגובות? 

אני יודעת כמה זה מתסכל ולכן התכנסתי וריכזתי לכם כאן 3 כללים שחשוב להכיר לפני שמפרסמים, כללים שיעזרו לכם לגייס את הקהל שלכם, לעורר אותו לתגובה ולהגביר את החשיפה.

כלל ראשון – הנעה לפעולה

בטוחה שאת המושג הזה שמעתם די הרבה, השאלה אם הבנתם בדיוק את המשמעות ואיך ליישם.

אז בואו נעשה סדר, הנעה לפעולה זה בעצם לגרום לגולש לעשות משהו ספציפי, זה יכול להיות כל דבר שתבקשו (לייק, תגובה, שיתוף, לחיצה על קישור ועוד כיד הדמיון הרחבה).

השאלה היא די פשוטה, מה אתם רוצים..?

קודם כל אתם צריכים לברר עם עצמכם מה ההנעה לפעולה הרצויה, ואז להכניס את זה לתוך הכתיבה. הנעה לפעולה בדרך כלל משתלבת בסוף הפוסט בצורה ברורה, אם אתם רוצים שהקהל יגיב, תכוונו אותם לכך, למשל באמצעות שאלה או בקשה לשמוע את דעתם.

ולמה חשוב להיות ברורים? 

זה נכנס לכלל הבא 🙂

כלל שני – תמריץ

תמריץ או אינסנטיב בלעז, הכוונה היא לעודד ולתת לקהל סיבה להנעה לפעולה, למשל סיבה להשאיר תגובה.

האינסנטיב עונה על השאלה ששואל את עצמו הגולש בקהל: למה לי להגיב? מה יצא לי מזה?

למשל, כאשר הפוסט מלא ומנומק, נותן לקהל ערך ומשתף אותו בעזרת ההנעה לפעולה, זה נותן לקהל סיבה לרצות להיות מעורב ולהשאיר תגובה. 

 

כלל שלישי – חידוד מטרות

כשאנחנו כותבים את הפוסט עלינו להיות ממוקדים וברורים, נסו להיזכר בפוסט שגרם לכם להגיב, מה הוביל אתכם להשקיע ולהשאיר תגובה?

הרבה פעמים זה קורה בפוסטים ממוקדים, מעניינים וכמובן שמכילים בסוף את ההנעה לפעולה. 

אנחנו חייבים להיות ממוקדים להעביר את המסר באופן ברור וכך הקהל יוכל להתחבר יותר, להבין בעצמו לאן אנחנו מכוונים ולאיזה תגובות אנחנו מצפים.

אז אלה שלושה כללים בסיסיים לבניית פוסטים מעולים

כמובן שיש עוד הרבה כללים וטיפים ותמיד אפשר להשתפר ולהיות בלמידה. 

שימו לב איזה פוסטים נגעו בכם ועוררו תגובה, תבדקו בהיסטוריית הפיד שלכם איזה פוסטים עבדו יותר ותמיד אפשר להציץ ולראות מה עובד בדפים של אחרים.

העיקר תשתדלו להביא תכנים אותנטיים ואיכותיים ובעז"ה כשמשקיעים מגיעים למקומות יפים וטובים!

 לעוד טיפים ועדכונים מעניינים, מוזמנים לבוא לעקוב גם באינסטגרם ובפייסבוק, ואל תשכחו להשאיר בפוסטים תגובה 🙂

שתפו ברשתות החברתיות
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

תוכן עניינים

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

עוד מהבלוג הדיגיטלי

מילון מושגים - קידום ממומן
טעות בטרגוט? קהלים בקידום ממומן
הגיע הזמן לשינויים בקמפיינים?
מה עושים כשאין השראה לפרסום?
הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר?
המלחמה בדיגיטל
הדבר הכי חשוב בהקמת חשבון מודעות
התמדה ושחרור חסמים
מתי מעלים תקציב בקידום ממומן?
ניהול סושיאל - לא רק כתיבת פוסטים

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו קידום אורגני בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו פרסום ממומן בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

שילחו לי הודעה
1
צריכים עזרה?
היי!
איך אוכל לעזור?