ריונקס – רפואת תדרים

ריונקס – רפואת תדרים איך משווקים שיטת טיפול אלטרנטיבית? במכון המציע גם טיפולים, גם הכשרות מקצועיות וגם השכרה ומכירת מכשירי טיפול? מוזמנים לצלול לתהליך השיווק הדיגיטלי שלנו עם ריונקס. 👇 הלקוח ריונקס ישראל, מרכז לרפואת תדרים: טיפול, הכשרת מטפלים, השכרה ומכירת מכשירי תדרים. שלוחה ישראלית של חברת ריונקס גרמניה והמשווקים הבלעדיים למכשירי רפואת תדרים של […]

מרכז חדרים

מרכז חדרים איך מקדמים מרכז תרבות בו מתקיימים כל כך הרבה אירועים? איך מורידים את ממוצע גיל המשתתפים באירועים?  מוזמנים לצלול לתהליך השיווק הדיגיטלי שלנו עם מרכז חדרים. 👇   הלקוח מרכז חדרים הוא בית שוקק חיים לתרבות יהודית ישראלית. הוקם במטרה לגבש סביבו את החברה החיפאית לגווניה וליצור תרבות משותפת סביב אוצרות הרוח, הדעת […]

שהם – תכשיטים בוהמיינים בקו עדין

איך מגיעים לקהל יעד חדש? כיצד בונים מותג ויוצרים קשר עם הקהל? כמה סבלנות התהליך הזה דורש? מוזמנים לצלול לתהליך שעשינו עם שהם. 👇 הלקוח: שהם – תכשיטים בוהמיינים בקו עדין הינו מותג תכשיטים ייחודיים בעבודת יד שהוקם ע"י נועה ב2018. זה היה חלום ישן שלה, להתעסק ביצירה, אמנות וצבעים והיא זכתה להגשים אותו. אחרי […]

הסטודיו לפרקטיקה

איך נראה תהליך הקידום ברשתות החברתיות? רני שור, הבעלים של הסטודיו לפרקטיקה, פנה אלינו אחרי שכבר היו לו עמודי פייסבוק ואינסטגרם פעילים והוא גם עשה כבר קידום ממומן… אחרי חשיבה משותפת החלטנו להתחיל בקידום אורגני בלבד. לאחר כמה חודשים החלטנו להגביר את הקצב ולהוסיף גם קידום ממומן. מזמינים אתכם להציץ בתהליך.  הלקוח: רני שור הוא […]

תאירי – עם כל היופי שבך

איך נראה תהליך הקידום? כשרוצים להתחיל תהליך שיווקי שמכיל קידום אורגני וממומן, לא תמיד יודעים איך זה הולך ולאן נכנסים, הרבה פעמים שומעים שזה תהליך ויש שלבים, מוציאים כסף אבל לוקח זמן עד שמגיעים להישגים.. קודם כל חשוב להבין שהמערכת של הקידום הממומן היא מאוד דינמית ותלויה בגורמים רבים שמשתנים כתלות בקמפיין, קהל היעד, בזמן […]

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו קידום אורגני בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו פרסום ממומן בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

שילחו לי הודעה
1
צריכים עזרה?
היי!
איך אוכל לעזור?