איך נראה תהליך הקידום ברשתות החברתיות?
רני שור, הבעלים של הסטודיו לפרקטיקה, פנה אלינו אחרי שכבר היו לו עמודי פייסבוק ואינסטגרם פעילים והוא גם עשה כבר קידום ממומן… אחרי חשיבה משותפת החלטנו להתחיל בקידום אורגני בלבד.
לאחר כמה חודשים החלטנו להגביר את הקצב ולהוסיף גם קידום ממומן. מזמינים אתכם להציץ בתהליך.
הלקוח:
רני שור הוא הבעלים של הסטודיו לפרקטיקה, תוכנית ליווי אונליין לאדריכלים בתחילת הדרך העצמאית.
התוכנית ליווי היא שילוב בין קורס דיגיטלי לסדנה עם מפגשי זום, מקום לשאול ולהתייעץ ולקבל ליווי אישי כדי לצבור ביטחון בתחילת הדרך העצמאית כאדריכלים. בסטודיו יש תוכנית ליווי שנתית לצד קורסים מקצועיים של מספר מפגשים או אפשרות לקבוע פגישת ייעוץ אחד על אחד.
מדובר בשירות ייחודי, חדשני ופורץ דרך בתחום האדריכלות.
האתגר:
אמנם הסטודיו לפרקטיקה הוא סטודיו ייחודי וכמעט אין מתחרים שנותנים את מה שהסטודיו נותן, אך עדיין יש אתגרים.
מדובר בנישה מאוד ספציפית, קהל היעד שאליו פנינו הוא די מצומצם – אדריכלים בתחילת דרכם המקצועית. זה אומר שקודם כל צריך להגיע לקהל הרלוונטי ולאחר מכן התכנים צריכים להיות מקצועיים ומספיק רלוונטיים כדי למשוך את הקהל להישאר.
הפתרון:
התחלנו בפרסום אורגני בלבד.
הרחבנו את מגוון התכנים שעולים בדפי הפייסבוק והאינסטגרם, דאגנו שיהיו נגישים ונוחים לקריאה ורני דייק אותם כך שיהיו בדיוק בשפה שלו.
עיצבנו את הויזואל של הפוסטים וסידרנו את הפיד כדי שיהיה יותר 'אינסטגרמי', אחיד ואסתטי.
אחרי תקופה של עבודה אורגנית, רני רצה להגביר את קצב הפניות ולעודד הרשמה לקורסים המקצועיים בסטודיו, לכן התחלנו לקדם ממומן במקביל.
האתגר בקידום ממומן במקרה הזה הוא שהקהל המתאים מצומצם (קידום ממומן עובד באופן מיטבי עם קהל רחב), אך הודות לתשתית האורגנית, היציבה והממוקדת, הצלחנו להיחשף בקידום הממומן ולפנות לקהל יעד מדויק וכך להשיג פניות רלוונטיות.
מאוד התרגשנו בסוף העבודה המשותפת לקבל את ההודעה של רני:
"נעזרתי בתמנה בקידום העסק ברשתות החברתיות, בכתיבת ועריכת פוסטים, סטוריז, ונושאים נוספים שהיה לי קשה לנהל בעצמי.
עולם הסושייאל רחב ומלא פרטים ודקויות וחיפשתי מישהו או מישהי שיידעו לנווט אותי ואת העסק בבטחה בעולם הזה.
תמנה (והצוות שלה – עדי ושקד) עזרו לי מאד בבניית תכנית סדורה קדימה, בדגשים טכניים ומהותיים בפוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם ובאופן כללי – עשו לי פשוט סדר בבלאגן.
הפיד נראה הרבה יותר טוב, התכנים מאורגנים ומסודרים, השפה הגרפית אחידה, וגם התגובות מהעוקבים בהתאם 🙂
אני יכול רק להמליץ בחום על תמנה, עדי ושקד – על שירות נהדר, זמינות ומענה לכל בקשה לאורך הדרך.
תודה! 🙏"