איך נראה תהליך הקידום הממומן?
תהליך הקידום הממומן מתחיל בהחלטה שהגיע הזמן, עושים את הצעד הזה ומתחילים.
התהליך יכול להראות מורכב ומפחיד.. אבל בשביל זה אנחנו כאן!
אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בתהליך, לעשות עבורכם את העבודה ולהביא אתכם לתוצאות!
הקידום הממומן מתאים לעסקים קטנים ועד לעסקים וגופים גדולים.. כולם יכולים להרוויח ממנו כשעושים את התהליך בצורה נכונה ומדויקת!
הצגנו לכם כאן את תהליך הקידום הממומן של המועצה לשימור אתרים, גוף גדול שזכינו לעבוד איתו.
מוזמנים לצלול, להכיר וגם ללכת לבקר במגוון האתרים שלהם… ומחכים לקדם גם אתכם!
הלקוח
המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל היינו גוף ממשלתי שזכינו לקדם בפייסבוק. למועצה יש מעל 100 אתרי מורשת ברחבי הארץ המפעילים מגוון אירועים ופעילויות.
מטרתם היא לחשוף את האירועים המתרחשים על בסיס שבועי ברחבי הארץ, לעודד הרשמה דיגיטלית לאירועים המקוונים והפיזיים ולהגביר את המעורבות ברשתות החברתיות.
למועצה לשימור אתרים ישנו קהל יעד נאמן שמכיר את המועצה, עוקב בפייסבוק וכן מחובר לניוזלטר לשמירה על הקשר. קהל היעד שלהם הינו מגוון – הוא כולל אזרחים ותיקים וגם משפחות צעירות…
מעבר לקהל הקבוע, אחת המטרות הייתה להתרחב ולהגיע לקהלים חדשים ולהכיר להם את האירועים הפונים לקהל הרחב.
האתגר
אתגר ראשון היה פניה לקהל יעד מגוון: הקהל של המועצה לשימור אתרים כולל את הגיל השלישי (שגולש בפייסבוק), משפחות לילדים צעירים המחפשות בילויים משפחתיים וכן צעירים שרוצים להעשיר את הידע הכללי שלהם.
אתגר נוסף היה לבחור באיזה אירועים להתמקד בקידום הממומן: המועצה יוצרת אירועים לכל אורך השנה על בסיס שבועי ויומיומי והיה צריך לבחור איזה אירועים מקדמים באופן ממומן ואיזה אירועים משאירים רק לקידום האורגני.
בנוסף, הארגון מחולק לאתרים שונים ולכל אתר האירועים שלו. הקידום הממומן היה צריך להיות מותאם לקהלים השונים של האירועים והאתרים השונים.
הפתרון
יצרנו כמה קהלים המתאימים לכל חתכי הגילאים וכמובן שהתאמנו את הקמפיינים והמודעות לקהל היעד הרלוונטי.
בתהליך הקידום הממומן הייתה משמעות גדולה מהרגיל לאופטימיזציה ואכן למדנו את הקהלים שעובדים הכי טוב ואיתם המשכנו לקידומים הבאים על מנת להכיר את המועצה לקהלים חדשים ולעודד הרשמה.
בנוסף, למועצה יש מגוון ערוצי שיווק וקשר עם הקהל, למשל דיוור אלקטרוני ופיזי, וכך במקביל לפרסום בפייסבוק הקהל עודכן גם שם. שיתוף הפעולה בין הערוצים הגביר את ההרשמה שכן הוא שמר על מודעות גבוהה לאירועי המועצה.
ב"ה ראינו כי אכן ישנו ביקוש להרשמה ולעדכונים,
ובאמצעות הקידום הממומן בפייסבוק הצלחנו לחשוף את האירועים לקהלי היעד.
התרגשנו שגם מתוך הארגון קיבלנו תגובות מרוצות וקיבלנו בקשות לקדם אירועים נוספים שאנשי הצוות מנהלים. כך כתבה לנו מנהלת אחד האתרים: ״הפרסום הממומן עובד נהדר, מעל הציפיות!"