איך נראה תהליך הקידום?
כשרוצים להתחיל תהליך שיווקי שמכיל קידום אורגני וממומן, לא תמיד יודעים איך זה הולך ולאן נכנסים, הרבה פעמים שומעים שזה תהליך ויש שלבים, מוציאים כסף אבל לוקח זמן עד שמגיעים להישגים..
קודם כל חשוב להבין שהמערכת של הקידום הממומן היא מאוד דינמית ותלויה בגורמים רבים שמשתנים כתלות בקמפיין, קהל היעד, בזמן בשנה (כן, יש תקופות בשנה שיותר קשה ויקר לפרסם) ועוד…
הקידום האורגני בעצמו הוא תהליך: ההשקעה בכתיבת התכנים ועיצוב הפוסטים, למידת התכנים שהכי עובדים, יצירת מעורבות, חיזוק הקשר עם הקהל ועוד.
עבור כל עסק אנו בונים אסטרטגיה מדויקת לצרכיו שכוללת את התמהיל המתאים לו, תמהיל שמשלב בין קידום אורגני לממומן בהתאם לצרכיו.
הצגנו לכם כאן את תהליך הקידום האורגני והממומן שעשינו לאחת הלקוחות שלנו כדי שתוכלו לראות בעצמכם את התהליך והשלבים בתקווה שכך הדברים יהיו יותר ברורים:
הלקוחה
הבעלים של המותג "תאירי – עם כל היופי שבך" היא מעצבת אופנה וסטייליסטית מדהימה. זהו מותג לאופנה צנועה לנשים ולנערות הכולל פטנט לשמלות הנקה צנועות ומציע חנות פיזית וכן חנות דיגיטלית להזמנות.
האתגר
הלקוחה פנתה אלינו בשלב שבו התחילה לפרסם באופן אורגני בפייסבוק ובשלב הקמת עמוד אינסטגרם חדש. היא רצתה לבסס את המותג, להגביר את התדמית הדיגיטלית שלה ואת הפעילות בעמודים, למלא אותם בתכנים איכותיים, להיחשף לקהלים רחבים יותר ולהגביר את המכירות.
האתגר היה להביא את סיפורה של בעלת המותג באופן אותנטי ומעניין שיחבר אל העסק אך יחד עם זאת לשים גבולות ולהשאיר חלקים מחייה האישיים מחוץ לפרסומים. אגב, זהו אתגר שמאפיין בעלי עסקים רבים, כאשר לא תמיד נוח ולא תמיד רוצים לחשוף פרטים אישיים ולעמוד בקדמת הבמה הפרסומית, אך מנגד החיבור האנושי וההצלחה ברשתות החברתיות נוצרים ומושפעים מהחשיפה ומההיכרות עם מאחורי הקלעים.
אתגר נוסף היה לזהות את קהל היעד הנכון והמדויק על מנת לטגרט אותו ולקלוע אליו בפרסומים הממומנים.
הפתרון
בנינו תוכנית עבודה שכללה יצירת מגוון תכנים אורגניים איכותיים שנגעו גם בסיפורה אישי של בעלת העסק ברמה המדויקת והנוחה לה. התכנים הביאו להגברת תחושת ההיכרות, החיבור והאמון במותג.
יצרנו שיתופי פעולה שהובילו לפרסום מוגבר והוסיפו לחיבור ולהזדהות של קהל היעד.
בנוסף, כחלק מתוכנית העבודה בנינו אסטרטגיית פרסום ממומן בהתאם למשפך השיווקי התואם לתאירי: התחלנו בקידום המותג, חשיפה ויצירת הזדהות והמשכנו לפרסום ממומן מוכוון מכירה.
יצרנו תהליך שיווקי מלא שהקיף ערוצים רבים שהתחברו יחד על מנת לתת מענה שלם שהביאו את העסק לככב!