קידום אורגני בפייסבוק ובאינסטגרם

אמיר מויאל

איך נראה תהליך הקידום האורגני?

האם עסק יכול לעשות רק פרסום אורגני בלי קידום ממומן?

זו שאלה מורכבת, הרי החשיפה באופן האורגני היא מוגבלת. בהחלט אפשר לפרסם רק אורגני, אבל הממומן משלים אותו ומגביר את הקצב של החשיפה והתוצאות. 

לסלון של אמיר מויאל עשינו קידום אורגני (ושליבנו גם קידום ממומן מאוד נקודתי).. מוזמנים לצלול פנימה!

הלקוח:

אמיר מויאל הוא מעצב שיער (מוכשר מאוד, יש לציין), בעל סלון לפאות ועיצוב שיער.
הוא מנהל את הסלון יחד עם אשתו נטלי והצוות המקצועי שלהם.

הדגש של הסלון הוא הפאות שהם מייצרים והייחודיות שלהם היא שאמיר הוא לא רק מתעסק עם פאות אלא גם מעצב שיער, מה שמסייע לו לייצר פאות מותאמות למבנה הפנים של הלקוחה, לסוג השיער ועוד.
מעבר לפאות, בסלון שלהם תוכלו להנות מתספורות, צבע, תוספות שיער ומגוון מוצרי שיער.

האתגר:

קודם כל – יש המון מספרות והמון פאנים / פאניות. התחרות היא גדולה וזה כבר אתגר. 

חוץ מזה, קהל היעד של אמיר היה רחב – נשים מהארץ וגם נשים מחו"ל, היה צריך לחשוב באיזה שפה כותבים, למי מכוונים את הפוסטים ואיך מגיעים לתפוצה רחבה בלי הקידום הממומן. 

בנוסף, מבחינת התכנים: 

  • אמנם במספרה יש כל הזמן פעילות ויש כל הזמן לקוחות שאפשר לצלם עבור הסושיאל, אבל צריך לזכור לצלם אותן, לבקש את רשותן להשתמש בתמונות ולהעביר לנו. 
  • מעבר לזה רצינו שהתוכן יהיה מושקע ומעניין ולא יכלול רק שיתוף של עבודות מהסלון. לכן היה צריך ללמוד את התחום ולתאם את הסגנון מול אמיר ונטלי. 

הפתרון:

הדבר הראשון שעושים בקידום האורגני הוא למצוא את הבידול והייחודיות ולהדגיש אותו: הייחודיות של אמיר היא שהוא לא רק פאן אלא גם מעצב שיער ואת זה הדגשנו בפוסטים.

לגבי קהל היעד – התחלנו בכתיבת הפוסטים באנגלית וגם בעברית תוך מעקב ואופטימיזציה לראות האם זה כיוון נכון. לאחר זמן מה, הבנו שהכתיבה באנגלית היא מיותרת כי זה פחות מדבר לקהל הישראלי והקהל מחו"ל פשוט יכול להשתמש בתרגום האוטומטי.

לגבי התכנים, הדרכנו את נטלי והצוות איזה סגנון של תמונות וסרטונים אנו צריכים והיינו בקשר יומיומי איתם לקבלת החומרים כדי שהתכנים יהיו כמה שיותר אותנטיים. 

בכתיבת הפוסטים הרחבנו את אופקינו ולמדנו את התחום כדי שנוכל לכתוב פוסטים רלוונטים ומעניינים, כמובן שנטלי ואמיר עברו על הפוסטים ודייקו אותם כדי שיהיו הכי מקצועיים ושידברו את השפה שלהם.

 

לגבי הקידום הממומן הנקודתי, היו כמה נקודות זמן ספציפיות בהם המספרה חיפשה להרחיב את הצוות והם והחליטו לעזר בקידום ממומן. כאן התגייסנו ודאגנו לקידום ממומן לסטוריז של חיפוש העובדים, שיטה שיכולה לתרום כאשר רוצים לקדם משהו נקודתי וכאשר לא נמצאים בתנופה של קידום ממומן נרחב.

 

העבודה עם הסלון של אמיר הייתה מאתגרת ומעניינת, היה מסקרן לצלול לעולם עיצוב השיער והפאות ולהכיר את האנשים מאחורי הקלעים של הסלון.

מאחלות המון הצלחה בהמשך!

 

מוזמנים להציץ בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של אמיר מויאל! 🙂

שתפו ברשתות החברתיות

יש לכם שאלה?
רוצים לקדם את העסק שלכם?

נשמח לשמוע אתכם ולקדם את העסק שלכם.

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו קידום אורגני בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו פרסום ממומן בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

שילחו לי הודעה
1
צריכים עזרה?
היי!
איך אוכל לעזור?