קידום אורגני וממומן

שהם – תכשיטים בוהמיינים בקו עדין

איך מגיעים לקהל יעד חדש?
כיצד בונים מותג ויוצרים קשר עם הקהל?
כמה סבלנות התהליך הזה דורש?

מוזמנים לצלול לתהליך שעשינו עם שהם. 👇

 

הלקוח:

שהם – תכשיטים בוהמיינים בקו עדין הינו מותג תכשיטים ייחודיים בעבודת יד שהוקם ע"י נועה ב2018. זה היה חלום ישן שלה, להתעסק ביצירה, אמנות וצבעים והיא זכתה להגשים אותו. 

אחרי שהחזיקה בחנות בינלאומית פעילה באטסי (Etsy), פנתה אלינו כדי לפרוץ לשוק הישראלי, מההתחלה, מבניית המותג.

האתגר:

אמנם לשהם כבר היו מכירות אונליין בחו"ל הודות לפרסום באטסי, אבל לא נעשה כמעט פרסום לקהל הישראלי, לכן לא היו מספיק מכירות מהארץ. 

בהתאם לכך היה צריך ליצור את התשתית, כלומר "לבנות" את המותג כדי לחשוף אותו לקהל הישראלי, ליצור היכרות איתו ולחבר אליו. 

היה צריך לעדכן את עמודי הפייסבוק והאינסטגרם, לבנות אסטרטגיית שיווק ופרסום המתאימה לקהל היעד ובעיקר היה צריך להתאזר בסבלנות שכן התחלות (אפילו שפה כבר היה בסיס) תמיד לוקחות זמן ואורך רוח.

 

הפתרון:

בנינו לשהם תוכנית לקידום אורגני וממומן, כדי לבנות את היסודות ביעילות. 

דרך הקידום האורגני יצרנו את שפת המותג הייחודית, ריעננו את נראות העמודים ויצרנו תכנים מגוונים כמו: הצצה אל מאחורי הקלעים של המותג, חשיפת המותג והצגת המוצרים באופן מגוון… מה שאפשר לקהל להתחבר למותג. 

דרך הקידום הממומן הרחבנו את התפוצה בקהל הישראלי.

מטרת הקידום הראשונית הייתה חשיפה ומעורבות בכדי להגדיל את תפוצת התכנים שפורסמו באופן אורגני. כך זירזנו את צמיחת הקהילה והעוקבים (שבהמשך הפכו ללקוחות).

לאחר ההגעה למטרה הראשונית, הרחבנו את מטרת הקידום ל״מכירות״ כדי להגביר את המכירות באתר.

שיתפנו פעולה עם מאפיינת אתרים כדי לשפר את יחס ההמרות ואכן ראינו עליה במכירות. 

 

חשוב להדגיש, כמו בכל קמפיין חדש, יש תקופת למידה, גם שלנו וגם של מערכת הקידום הממומן. 

אכן השקענו ועבדנו, דייקנו את אסטרטגיות הקמפיינים ואת קהלי היעד
כדי בסופו של דבר להגיע לערך מכירות גבוה ולהחזר השקעה רווחי ב"ה.🙏

 

לסיכום:

אחד הדברים החשובים בתהליכים האלה הוא להתאזר בסבלנות ולהתמיד. 

ברשתות החברתיות לוקח זמן לבנות אמון וקשר עם הקהל ולהביא למכירות… זכרנו ושיקפנו זאת לאורך העבודה עם הלקוחה וכשנעזרנו בסבלנות, הפקנו לקחים ופעלנו בערוצים המתאימים לקהל המטרה… התוצאות החלו להגיע ב"ה.

 

בהמשך החזרנו את המושכות לנועה, שהייתה צריכה בסך הכל דחיפה והדרכה ראשונית ומשם היא המשיכה לקדם את עצמה באופן נפלא!מוזמנים להציץ באתר של שהם – תכשיטים בוהמיינים בקו עדין ובעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של שהם!

שתפו ברשתות החברתיות

יש לכם שאלה?
רוצים לקדם את העסק שלכם?

נשמח לשמוע אתכם ולקדם את העסק שלכם.

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו קידום אורגני בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו פרסום ממומן בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

שילחו לי הודעה
1
צריכים עזרה?
היי!
איך אוכל לעזור?