איך נראה תהליך פרסום אורגני ברשתות החברתיות?
כשמקימים מותג חדש תהליך השיווק הוא מהותי!
לפעמים מבחוץ זה יכול להראות תהליך קשה,
אך כשמתחילים ועושים זאת בצורה מסודרת, מציבים יעדים ומתקדמים בשלבים מגלים שזה לא כזה נורא, זה אמנם דורש השקעה אבל לגמרי אפשרי לככב במדיה!
אז בשביל זה אנחנו כאן, להראות לכם הצצה לתהליך ולעזור לכם להתניע ולהתחיל לככב בשחקים!
מחכים להתקדם גם איתכם!
הלקוחה
בעלת המותג Calla mia הינה יזמית וסטייליסטית.
היא הקימה את המותג במטרה להגיע לקהל האמריקאי והבריטי ולתת מענה לקהל שמעוניין בקו אופנה נקי ושיקי, שמוכן להשקיע בבגדים איכותיים ואינו מחפש את האופציה הכי זולה.
האתגר
כשרוצים להתחיל למכור, צריך קודם כל לחבר את הקהל למותג, וזה אחד מהדברים שהמדיה החברתית טובה בהם במיוחד!
כשמדובר במותג חדש, פיצוח אסטרטגיית הפרסום הנכונה היא הבסיס לשאר התהליך.
התהליך התחיל בבניית אסטרטגיה לביסוס המותג, ליצירת רושם ראשוני מקצועי וממותג. בנוסף, הפניה לקהל יעד אמריקאי דרשה התעמקות בקהל, מאפייניו, תחומי העניין שלו והאושיות המובילות בתחומו.
הפתרון
התחלנו במחקר אודות העסק ובגיבוש תמהיל פרסומי של התכנים בהם נתמקד. חלק מהאתגר היה להביא את הפן האישי מבלי להביא את בעלת המותג לקדמת הבמה.
בחרנו בתכנים שהגבירו את ההזדהות של הקהל, שהביאו את סיפור המותג, קידמו אותו ונתנו ערך לעוקבות. יחד איתם שילבנו את התכנים הויזואלים על מנת ליצור פיד ויזואלי מזמין וייצוגי.
לאורך כל הדרך הינו עם יד על הדופק לוודא שאנחנו קולעים לקהלים הנכונים ולדאוג להעלאת מספר העוקבים האיכותיים והמעורבים.
בנוסף, חקרנו את קהל היעד, חיפשנו אושיות מתאימות ויצרנו איתן שיתופי פעולה להגברת ההיכרות עם המותג והחשיפה.
חקרנו את ההאשטגים שיוכלו לקדם את העסק ולחשוף אותו לקהל הנכון, וכן השקענו זמן במעורבות והפגנת נוכחות במרחב האינסטגרם.
מכיוון שמדובר בעסק של אופנה, הבנו שעיקר המיקוד יהיה באינסטגרם, במה שמתמקדת בפן הויזואלי וזה התאים למטרה.
בנוסף לאינסטגרם תחזקנו גם את עמוד הפייסבוק העסקי, על מנת לדאוג לנוכחות ויצוגיות בכל הפלטפורמות הנחוצות.
הצלחנו לדאוג לנוכחות מיטיבה ומרשימה ברחבי הדיגיטל, לנוכחות שמגישה את אופי המותג בהתאמה לפלטפורמה הרצויה.
לסיכום הגשמנו מספר יעדים חשובים:
- יצירת תדמית ייצוגית ומקצועית
- חשיפת המותג לקהלים חדשים
- העלאת העוקבים האיכותיים
- שיתופי פעולה להגברת החשיפה