קידום אורגני וממומן

ריונקס – רפואת תדרים

ריונקס – רפואת תדרים

איך משווקים שיטת טיפול אלטרנטיבית? במכון המציע גם טיפולים, גם הכשרות מקצועיות וגם השכרה ומכירת מכשירי טיפול?

מוזמנים לצלול לתהליך השיווק הדיגיטלי שלנו עם ריונקס. 👇

הלקוח

ריונקס ישראל, מרכז לרפואת תדרים: טיפול, הכשרת מטפלים, השכרה ומכירת מכשירי תדרים. שלוחה ישראלית של חברת ריונקס גרמניה והמשווקים הבלעדיים למכשירי רפואת תדרים של חברת ריונקס בישראל.
ריונקס ישראל הוקם ע"י גיא אלפונטה, מטפל ברפואה סינית ורפואת התדרים.

האתגר

תחום הרפואה האלטרנטיבית הוא תחום שמראש מביא איתו אתגרים מול הקהל ומול מטא (פייסבוק). 

מול הקהל לפעמים יש חוסר אמון בתחום וכן יש ריבוי של מטפלים אלטרנטיביים שונים, שחלקם מבטיחים הבטחות רבות ללא ביסוס וללא הכשרה וחלקם אכן מציעים טיפולים מבוססי הכשרה וידע. 

למול מטא (פייסבוק) האתגר הוא שהם פוסלים קידום של פוסטים שנראים להם כמספקים הבטחות לא אמינות או שכוללים שימוש במושגים רפואיים מדי כשמדובר בעמוד של רפואה אלטרנטיבית. 

תחום התדרים טומן בחובו הרבה מושגים מדעיים מעולמות של פיזיקה, המקשה על הנגשתו בסושיאל ומאתגר למצוא את האיזון בין התוכן הרשמי והמקצועי לבין יצירת חיבור אנושי המאפשר לקהל להתחבר ולהתעניין. 

הפתרון

מילת הקסם כאן היא איזון.

דאגנו ליצירת גאנט מאוזן של פוסטים שמכיל גם את הזווית האנושית וגם המקצועית. 

כך בפוסטים המקצועיים יכולנו להביא הוכחות מחקריות ולהציג את העובדות והביסוס לרפואת התדרים ובפוטסים האישיים יותר, להביא המלצות של מטופלים ומטפלים שמשתמשים ברפואת התדרים ורואים הצלחה ותוצאות חיוביות. במיוחד מצאנו כי סרטוני המלצה של לקוחות הביאו לתגובות והתעניינות. 

מעבר לזה, שילבנו גם מדי פעם פוסטים אישיים יותר מהזווית של גיא, המנכ"ל, שכן בסופו של דבר הוא חלק נכבד במהות של ריונקס ישראל. תמהיל הפוסטים האלה הביאו להגברת האמון וכן לחיבור עם הקהל.

בנוסף, אנו דואגים לא להבטיח הבטחות שכן זה תחום בו זה לא אפשרי. דואגים לשמור על כנות ויושר, קודם כל בשביל הקהל אבל גם בשביל מטא, וכך אנו נמנעים מפסילת מודעות. 

שילבנו קידום אורגני וקידום ממומן כדי להגביר את הפניות לטיפולים, לקורסי הכשרת מטפלי תדרים ולהשכרת מכשירים. יצרנו ׳משפך׳ אסטרטגי בתהליך הפניות: התחלנו עם קידום ממומן לטיפולים ולאחר שצברנו את אמון הקהל, קידמנו את קורסי ההכשרה ואת האפשרות להשכיר או לקנות מכשירים כאשר טרגטנו בעיקר את הקהלים שכבר הפכו ללקוחות. 

באופן הטכני של הטרגוט, נעזרנו במקורות נתונים שעידכנו באופן שוטף ויחד עם זאת דאגנו להרחיב את הקהל (לפנות לקהל חדש) כדי להמשיך להרחיב את התפוצה ובניית האמון…

לסיכום

עבודת הקידום ברשתות החברתיות תמיד דורשת חשיבה יצירתית ובניית אסטרטגיה נכונה המתאימה לעסק ולשטח. כמו עם כל לקוח, אנחנו רואות שבסופו של דבר, אין תחליף לעבודת עומק, יצירתיות והתמדה!

ב״ה בעבודה המשותפת עם ריונקס הינו עדות לתהליך צמיחה יפהפה, שהתחיל מדיוק הקהל ובניית אמון. בחסדי ה׳ ובהשתדלותינו ראינו עלייה בפניות רלוונטיות ובהתעניינות בטיפולים, במכשירים ובקורסי ההכשרה.

שמחות על הזכות ללוות עסקים המאפשרים לנו לעמול יחד להצלחת קידום העסק, גם אם נדרש בהתחלה מאמץ ואורך רוח… בסוף המאמץ משתלם ב״ה!

מוזמנים להציץ באתר שלהם! 

 

שתפו ברשתות החברתיות

פרויקטים נוספים

יש לכם שאלה?
רוצים לקדם את העסק שלכם?

נשמח לשמוע אתכם ולקדם את העסק שלכם.

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו קידום אורגני בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו פרסום ממומן בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

שילחו לי הודעה
1
צריכים עזרה?
היי!
איך אוכל לעזור?