קידום ממומן בפייסבוק

סיי'לה

איך נראה תהליך הקידום הממומן?

תהליך הקידום הממומן מתחיל בהיכרות שלנו איתכם.
חשוב לנו להכיר אתכם – את הפנים שמאחורי העסק, לשמוע מה הערכים, השאיפות והמטרות שלכם כדי להתחבר אליכם וכדי שנוכל להגשים את היעדים שלכם.

אנו מאמינות שרק ככה נוכל להוציא את המיטב מהקידום הממומן ולתת לכם את התוצאה הטובה ביותר!

הלקוחה

הילה יאיר היא הפנים שמאחורי המותג הקסום "סיי'לה".
היא טסה להודו לעצב וליצור את היצירות שלה –  בגדים מיוחדים לציבור הדתי בסגנון צבעוני, עם טקסטורות וגזרות מיוחדות. 

המותג שלה משקף את אהבתה לאומנות, ליצירה, לסטייל, לצבעוניות, להרחבת אופקים ולהכרות עם תרבויות חדשות!

האתגר

אופנה הוא שוק תחרותי. גם בז'אנר של הציבור הדתי יש מעצבות רבות והתחרות היא גדולה. 

בנוסף, בתקופת הקורונה היא לא יכלה לטוס להודו ולכן ייצרה בשלט רחוק – מה שהוביל לכך שהמלאי היה מוגבל והייתה שאלה אם לקדם מוצרים שנשארו מהם פריטים בודדים בלבד. 



הפתרון

התחלנו בהרחבת קהל היעד – אמנם נראה שהמותג פונה בעיקר לקהל הדתי אך יש לסיילה עיצובים רבים שמתאימים לקהל הרחב!
תוך כדי הרחבת הקהל, לא הזנחנו את קהל הדתי (ובתוכן הלקוחות הקבועות והנאמנות של סיי'לה). 

בנוסף, דאגנו לכלול במודעות תכנים שמשתפים את התהליך האישי כדי ליצור חיבור להילה, להתליכים ולמאחורי הקלעים…
כך ייצרנו בידול וכן חיבור שמעודדים את הרכישה. 

לגבי הסחורה המוגבלת – החלטנו שעובדים עם מה שיש! קידמנו מוצרים מהם הייתה כמות גדולה יותר או באופן כללי את המותג.

חוץ מזה – השתמשנו בזה לטובתנו, כשאמרנו שהמלאי מוגבל – אכן התכוונו לזה 🙂

 

כיף שזכינו להכנס לעולם הצבעוני והעשיר של סיי'לה!

שתפו ברשתות החברתיות

יש לכם שאלה?
רוצים לקדם את העסק שלכם?

נשמח לשמוע אתכם ולקדם את העסק שלכם.

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו קידום אורגני בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו פרסום ממומן בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

שילחו לי הודעה
1
צריכים עזרה?
היי!
איך אוכל לעזור?