קידום ממומן בפייסבוק

שבת ישראלית

שבת ישראלית:
משרד התרבות והספורט והמועצה לשימור אתרי מורשת בישראל

איך נראה תהליך הקידום הממומן?

מול כל לקוח, התהליך נראה קצת שונה.
במקרה הזה, כשהלקוח הוא משרד ממשלתי בשיתוף עמותה גדולה שכוללת בתוכה עשרות אתרי מורשת שצריך להתנהל מולם,
התהליך הרבה יותר מורכב.. אבל בסופו של דבר גם מאוד מספק!



הלקוח:

שבת ישראלית זה מיזם ארצי של משרד התרבות והספורט בשיתוף עם המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל.

המיזם נועד לעודד את הקהל הישראלי להגיע לבקר באתרי מורשת ולהתחבר למורשת ולהיסטוריה
ע״י הזמנה לסיורים חינמיים בסופי שבוע במגוון האתרים.

זכינו לעשות קידום ממומן ל10 אתרי מורשת שונים ברחבי הארץ כחלק מהמיזם. 

מטרת הקמפיין הייתה הרשמה באתר, כלומר קודם כל חשיפה והגברת המודעות למיזם ״שבת ישראלית״ ומשם הובלנו להרשמה… 

הודות לפרסום הממומן הצלחנו להגיע לאנשים שמעולם לא שמעו על המיזם ועל אתרי המורשת ברחבי הארץ… 

האתגר:

האתגר במקרה הזה הגיע מכיוון לא צפוי. 

עבודת ניהול הקמפיין התקיימה מול כל אתר מורשת בפני עצמו, מה שדרש מעקב מדויק וסדר מופתי כדי לוודא שהכל מתקתק ושום דבר לא מתפספס.

חלק מהאתרים לא הפעילו עד כה קידום ממומן וזה דרש הקמת תשתית מאפס. 

בנוסף, חלק מהאתרים התקשו להתמיד בהעלאת תכנים אורגניים לפייסבוק וניהול התגובות ופעילות העמוד (כידוע ממומן בלי אורגני לא ממש הולך)…

הפתרון:

ב"ה הניסיון הרב שלנו בקמפיינים והניסיון בעבודה מול המועצה לשימור אתרים עזרה לנו להיכנס לעניינים במהירות.

יצרנו שיטות עבודה מסודרות וקבועות על מנת ששום דבר לא יתפספס.

נעזרנו באורך רוח והשתדלנו להנגיש ולהסביר למנהלי האתרים איך לבצע את הפעולות הנדרשות המשלימות את העבודה שלנו – הניהול המקצועי של הקמפיין. 

ב״ה הקמפיין היה מוצלח, קיבלנו עדכונים מהאתרים שההרשמה הייתה מעל למצופה
והמשכנו לקדם אירועים נוספים באתרי המורשת…

שתפו ברשתות החברתיות

פרויקטים נוספים

יש לכם שאלה?
רוצים לקדם את העסק שלכם?

נשמח לשמוע אתכם ולקדם את העסק שלכם.

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו קידום אורגני בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו פרסום ממומן בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

שילחו לי הודעה
1
צריכים עזרה?
היי!
איך אוכל לעזור?