התמדה ושחרור חסמים

Picture of תמנה סמואל

תמנה סמואל

חיה את הקסם הוירטואלי בעולמות הדיגיטל
בעלת הסוכנות לשיווק דיגיטלי - תמנה מדיה

האלגוריתם אוהב שאנחנו מתמידים!
(אני לא אוהבת לדבר בשם "האלגוריתם", כי זה צורה שאנשים רבים משתמשים כדי להפגין מקצועיות בלי אסמכתא).

 

אז למה חשוב להתמיד?

התמדה היא ערך חשוב בעסקים ובחיים, ככה מסגלים הרגלים חדשים, מתקדמים ויוצרים תהליכי גדילה. 💪

כשאנחנו מפרסמים בצורה עקבית, העוקבים שלנו מתרגלים למועדי הפרסום ומחכים לתוכן שלנו,

מה שיוצר מעורבות, עניין ומגדיל את החשיפה.

כל פרסום שלנו מעלה את המודעות אלינו, לכן גם אם אין הרבה מעורבות בפוסט או שהפוסט לא ״מושלם״, חשוב להתמיד.

כלומר, הנוכחות שלנו תוביל להגברת המודעות ותוכל לקדם אותנו לעבר המטרות העסקיות שלנו (פניות, מכירות וכו׳).

הדרך שלי באינסטגרם

שמתם לב שאני מפרסמת באינסטגרם בימים קבועים, בימי ראשון ושלישי?

מתחילת הדרך משתדלת להתמיד בפרסום ברשתות…

בפועל התחלתי לפרסם באופן עקבי פעם בשבוע (ימי שלישי), רציתי לקחת על עצמי משהו שאני יכולה לעמוד בו ולהרגיש איתו בנוח.
כשהבנתי שאני מסוגלת לפרסם פעמיים בשבוע, הוספתי את יום ראשון כיום קבוע.
כלומר, נכון שכדאי לפרסם כמה פעמים בשבוע, אבל מבחינתי יותר חשוב להתמיד ולפרסם באופן שמרגיש נוח ולא יוצר תסכול ותחושה של ריצה אחרי הזנב של עצמנו. 

אנחנו בני אדם.

עדיין מרגישים שמשהו תקוע בפרסום?

אני יודעת שיש הרבה דברים שמקשים על הפרסום. אפילו אחרי שהבנו שחשוב להתמיד וכמה זה יכול לקדם את העסק.
בואו נפרק את החסמים האלה יחד.

מה חוסם אתכם מלפרסם?

אז מה עוצר אתכם מלפרסם?
מתקשים למצוא תוכן?
אין לכם זמן לכתוב?
או אולי הצורך שהכל יראה מושלם עוצר אתכם? 

מה עושים עם זה?

אתחיל מלענות על השאלה האחרונה, כי היא הכי מעניינת בעיני, אבל אגיע לענות על כולן.

העניין בזירה החברתית היא ליצור חיבור בינינו.
לכן חשוב גם להציג תוכן שלא נחשב ״פוטוגני״ ומושלם ובכלל לשתף מהאתגרים בדרך, כי הם מחזקים את האותנטיות של המותג, מראים שהוא אמיתי, אנושי ושאפשר להתחבר אליו.

תחשבו על עצמכם, מה יותר מעניין? איזה פוסטים תתעכבו לקרוא?

פוסטים על תוצר מוגמר שנראה מושלם או פוסטים שמביאים סיפור מאתגר עד שנוצר המוצר (או שהביא ליצירת מוצר אחר…)?

אנחנו **אנשים** שנמצאים וקוראים פה, אנחנו לא אוהבים מושלם, אנחנו רוצים אותנטי, זה מה שקונה אותנו.
אז בבקשה אל תחכו שהתוכן שלכם יהיה מושלם.
יותר חשוב שהוא יעלה, שיעלה בזמן אמת ושיהיה אתם.

 

לגבי הקושי בלמצוא נושאים לכתיבה וזמן לכך – אני ממליצה לקבוע זמן קבוע שבו מכינים את התכנים מראש, זמן שאתם ערניים, אולי במקום שנותן לכם השראה (פינה נעימה בבית, בית קפה, בים… You name it).

ככה עובדים באופן מתוכנן, יוצרים מאגר של תכנים ולא נאלצים לכתוב בלחץ או להיתקע כל פעם בלי לדעת מה להעלות. 

 

מעבר לזה לגבי רעיונות, ממליצה להחזיק קובץ שבו אתם כותבים רעיונות לפוסטים, זה יכול להיות קבוצת וואצאפ עם עצמכם בטלפון או קובץ במחשב, העיקר שכל פעם שיעלה רעיון תוכלו לכתוב אותו וזה יעזור לכם מאוד כשתשבו להכין את התכנים.

אז יצא בלוג קצת ארוך אבל חושבת שהוא ממש חשוב ומקווה שהוא עזר לכם!

בהצלחה! 

שתפו ברשתות החברתיות
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

תוכן עניינים

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

עוד מהבלוג הדיגיטלי

הגיע הזמן לשינויים בקמפיינים?
מה עושים כשאין השראה לפרסום?
הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר?
המלחמה בדיגיטל
הדבר הכי חשוב בהקמת חשבון מודעות
התמדה ושחרור חסמים
מתי מעלים תקציב בקידום ממומן?
ניהול סושיאל - לא רק כתיבת פוסטים
קמפיינים שומרי שבת - איך מכבים את הקמפיינים לשבת?
פרסום אורגני - מה עובד הכי טוב?

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו קידום אורגני בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו פרסום ממומן בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

שילחו לי הודעה
1
צריכים עזרה?
היי!
איך אוכל לעזור?