מתי מעלים תקציב בקידום ממומן?

Picture of תמנה סמואל

תמנה סמואל

חיה את הקסם הוירטואלי בעולמות הדיגיטל
בעלת הסוכנות לשיווק דיגיטלי - תמנה מדיה

מתי מעלים תקציב בקידום ממומן?

לפעמים חושבים שככל שנוסיף יותר תקציב (מימון) לקמפיין, נצליח יותר.

אז זהו שזה לא מדויק.
חוזרת רגע צעד אחורה.

הבלוג הזה בעצם מדבר על מצב שבו אנחנו רוצים לערוך שינוי בקמפיין שלנו ולהגביר את התקציב כדי לשפר את הקמפיין, להגביר תוצאות וכו'.

 

רגע לפני שעושים שינוי

מערכת הקידום הממומן היא מערכת עם משתנים רבים. כשאנו מבינים שהגיע העת לבצע שינוי בקמפיין, יש כמה שינויים מקדימים שכדאי לבצע לפני שנוגעים בתקציב.

הסיבה לכך היא שלא בהכרח שהוספת התקציב היא השינוי שנצרך כדי להשיג את המטרה שלנו, לפעמים יש צורך דווקא בשינוי סוג הקמפיין / התוכן וכו'.

כלומר אני רוצה למנוע מצב שתוסיפו עוד ועוד תקציב לקמפיין ולא תראו תוצאות.
אין עניין להעביר את כספנו לכיס של מטא בלי לקבל תמורה ורווח.

״סוף מעשה במחשבה תחילה״

בעצם, לפני שנעביר את הכסף שלנו למטא, נעצור ונבדוק מה חשוב לנו להשיג?

מה לא עובד לנו שנרצה לשנות?

כשנדע בדיוק מה חסר לנו או לאן אנו שואפים להגיע עם הקמפיין, יהיה לנו יותר קל לבצע שינוי בהתאם ולראות אם זה אכן מקדם אותנו לקראת המטרה.

אתן שתי דוגמאות להמחשה:

❶ אם מטרת הקמפיין היא להיחשף לקהל רחב אז לפני שנוסיף תקציב, נגדיר מראש את גודל הקהל. אם הקהל לא רחב מספיק, העלאת התקציב לא תעזור לנו להגדיל את החשיפה.

❷ אם המודעות לא מניעות לפעולה והגולשים לא מתעניינים בתוכן שלנו – צריך לערוך את התוכן של הפרסום, הגדלת התקציב זה לא המענה כאן.

מתי כן נעלה את התקציב?

✔️ במצב שבו התוכן שעבד לנו נהדר בעבר, כבר לא מניע ומביא תוצאות.

✔️ במצב שהטרגוט המושלם הפך להיות לא מדוייק – אז מבינים שהקמפיין הגיע למיצוי התקציב.

✔️ בקמפיין שעובד טוב (אחרי שדייקנו אותו), אפשר להגדיל תקציב כדי לחזק את מה שכבר עובד.

דגש חשוב – בכל המקרים קודם מנסים לערוך את הקמפיין ורק אם זה לא מספק, אז מגדילים תקציב.

אופטימיזציה

בכל שינוי בקמפיין וכמובן גם בהגדלת התקציב, חשוב לבצע אופטימיזציה ולהבין האם השינוי השפיע לטובה, לוודא שרואים רווחים מספקים ושהשקעה בקמפיין מביאה להגדלת התוצאות.

 

בכמה מגדילים את התקציב?

ההמלצה היא לרוב להגדילו ב20-25%,

הגדלת התקציב מעבר לזה תתחיל תהליך למידה חדש ויהיה יותר קשה להסיק מסקנות ברורות מהשינויים וללמוד להבא.

 

יש אחיזות?

אם לא, בשביל זה אני כאן!

שתפו ברשתות החברתיות
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

תוכן עניינים

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

עוד מהבלוג הדיגיטלי

טעות בטרגוט? קהלים בקידום ממומן
הגיע הזמן לשינויים בקמפיינים?
מה עושים כשאין השראה לפרסום?
הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר?
המלחמה בדיגיטל
הדבר הכי חשוב בהקמת חשבון מודעות
התמדה ושחרור חסמים
מתי מעלים תקציב בקידום ממומן?
ניהול סושיאל - לא רק כתיבת פוסטים
קמפיינים שומרי שבת - איך מכבים את הקמפיינים לשבת?

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו קידום אורגני בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו פרסום ממומן בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

שילחו לי הודעה
1
צריכים עזרה?
היי!
איך אוכל לעזור?