קמפיינים שומרי שבת – איך מכבים את הקמפיינים לשבת?

Picture of תמנה סמואל

תמנה סמואל

חיה את הקסם הוירטואלי בעולמות הדיגיטל
בעלת הסוכנות לשיווק דיגיטלי - תמנה מדיה

קמפיינים שומרי שבת – איך מכבים את הקמפיינים לשבת?

לפעמים אנחנו לא רוצים שהקמפיינים יפעלו בשבת.
למשל כשאנחנו מקדמים ממומן בעלי עסקים הפונים למגזר ששומר שבת, או ללקוחות שומרי שבת שמעדיפים לא להריץ קמפיינים (קידום ממומן) בשבת.

לפיכך התכנסו – 3 דרכים לכיבוי הקמפיינים לקראת שבת

לא יודעת אם שמתם לב, אבל אני מאוד אוהבת להתייעל ולעשות דברים באופן פרודקטיבי וחסכוני. 

אז בבלוג הזה ריכזתי 3 דרכים לביצוע כיבוי הקמפיינים.

יש כאן 3 שיטות כדי שתוכלו לבדוק מה השיטה הכי יעילה ונוחה לכם… ולרוץ איתה.

שיטה ראשונה – הפעלת שעון שבת

בקמפיינים בשיטת תקציב כולל (מה שנקרא בשפה המקצועית lifetime) אפשר להגדיר מראש את מועדי הקמפיין והתקציב ולהחליט בדיוק באיזה ימים ושעות הקמפיין יהיה פעיל ומתי לא. 

למשל להגדיר שיעבוד מיום ראשון בתאריך ושעה מסוימים ועד יום חמישי בתאריך ושעה מסוימים. ממש כמו בשעון שבת.

 ◀️ החלק הטכני:

  • בוחרים בשיטת תקציב lifetime ומגדירים תקציב + תאריך ושעה להתחלת וסיום הקמפיין. 
  • מתחת מסמנים את התיבה: הפעלת המודעה לפי לוח הזמנים.
  • למטה תראו סוג של גרף שצובע את שעות פעילות הקמפיין.
באנר 1

שיטה שניה – כיבוי והפעלה ידניים של הקמפיין

השיטה הישנה והטובה. 

לכבות את הקמפיין ידנית לפני שבת ולהדליק במוצ"ש/ראשון.
אגב, אפשר לעשות את זה אפילו מהנייד באפליקציית מנהל המודעות.

אבל עם כל ההכנות לשבת, מי רוצה להכניס עוד משימה לזכור לעשות ביום שישי?

*אם בוחרים בשיטה הזו, מומלץ לשים תזכורת לכניסת שבת ולמוצ"ש כדי לזכור לכבות / להפעיל ידנית את הקמפיין.  

בכל מקרה למי שרוצה, 

 ◀️ החלק הטכני:

  • באפליקציית מנהל המודעות או דרך המחשב, נכנסים לקמפיין ופשוט לוחצים על מתג הכיבוי וההפעלה.
2

שיטה שלישית – הפעלת כלל אוטומטי לכיבוי קמפיינים לפי תאריך ושעה

במקום לכבות ולהדליק באופן ידני, ניתן להגדיר ידנית כלל קבוע שיכבה את הקמפיינים בזמנים מוגדרים מראש וכן גם כלל שיפעיל את הקמפיינים. 

אפשר להחליט להכיל את הכלל רק על קמפיינים מסוימים.

למשל, אם ללקוח יש כמה קמפיינים שפונים לקהלים שונים, אפשר להכיל את הכלל רק על הקמפיינים שפונים לקהל שומר שבת.

 

כלל אוטומטי יכול גם להתאים לכיבוי קמפיינים בחגים או בימי זיכרון…

שימו לב, צריך להיות ערניים לכבות את הכלל האוטומטי שלא יפעל מעבר לצרכים שלכם.

 

 ◀️ החלק הטכני:

  • בוחרים ביצירת כלל חדש ובוחרים באפשרות של custom rule. 
  • לאחר מכן בוחרים שם לכלל, מגדירים שיפעל על כל הקמפיינים הפעילים או קמפיינים מסויימים.
  • מגדירים את הפעולה: כיבוי כל הקמפיינים.
  • אחרי שיוצרים כלל לכיבוי, מומלץ להכין כלל להפעלה, בדיוק באותו האופן רק במקום כיבוי נבחר הפעלה במוצאי שבת.
3
4

אוחזים ראש?

 

דרך אגב, כשהתחלתי לנהל קמפיינים ללקוחות שאלתי רב האם מותר להפעיל קמפיינים ממומנים בשבת?

והוא ענה לי שכן, מאחר וזה פועל באופן אוטומטי.

 

בהצלחה רבה 🙏

שתפו ברשתות החברתיות
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

תוכן עניינים

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

עוד מהבלוג הדיגיטלי

הגיע הזמן לשינויים בקמפיינים?
מה עושים כשאין השראה לפרסום?
הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר?
המלחמה בדיגיטל
הדבר הכי חשוב בהקמת חשבון מודעות
התמדה ושחרור חסמים
מתי מעלים תקציב בקידום ממומן?
ניהול סושיאל - לא רק כתיבת פוסטים
קמפיינים שומרי שבת - איך מכבים את הקמפיינים לשבת?
פרסום אורגני - מה עובד הכי טוב?

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו קידום אורגני בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו פרסום ממומן בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

שילחו לי הודעה
1
צריכים עזרה?
היי!
איך אוכל לעזור?