רוצים להתחיל לעשות קידום ממומן?
השלב הראשון הוא לפתוח חשבון מודעות, אבל רגע לפני שאתם פותחים – יש שני דברים שאתם חייבים לדעת, שממש חשוב שתבצעו כשורה כשאתם פותחים חשבון מודעות.
הדבר החשוב הראשון – הגדרת השעון
הדבר החשוב הראשון שאתם צריכים לעשות כשאתם פותחים חשבון מודעות חדש הוא להגדיר שהשעון יהיה שעון ישראל (או שהוא יהיה תואם לשעון במיקום שאתם / העסק נמצאים). אחרי שמקימים את החשבון אי אפשר לשנות את ההגדרה של השעון.
למה זה כ"כ מהותי?
זה משמעותי במיוחד לתזמוני הקמפיינים. למשל אם תרצו לתזמן קמפיין שיופעל למשך זמן מסויים (כמו מבצע לכמה ימים),
התזמון יהיה בהתאם לשעון המוגדר בחשבון המודעות.
במידה ומוגדר שעון שאינו רלוונטי לקמפיין, תצטרכו לעשות התאמות באופן ידני…
הדבר החשוב השני – הגדרת המטבע
דבר נוסף שחשוב להקפיד להגדיר מרגע פתיחת החשבון (כי אכן גם אותו לא תוכלו לשנות בהמשך) זה המטבע.
במידה ואתם מתנהלים בשקלים, חשוב להגדיר ששיטת החיוב תהיה בשקלים.
מה עושים אם כבר פתחנו חשבון והגדרנו אותו על דולרים?
אין ברירה וצריך להתנהל עם זה.
כלומר בפועל אחרי שמחליטים מה התקציב בשקלים, צריך לבדוק לכמה דולרים זה מתרגם, כל פעם בהתאם לשער ההמרה.
עובדים ביעילות!
כולנו אוהבים להיות יעילים ולהקל עלינו כשאפשר, לכן ממליצה לדאוג מראש שהמטבע והשעון בחשבון מתאימים לצרכים שלנו.
ממילא במערכת של הקידום הממומן נדרשים הרבה חישובים ושימת לב לפרטים, אז איפה שאפשר לחסוך כמה חישובים מיותרים… עדיף! 🙌🏻
מוזמנים לשתף לחברים/ בעלי עסקים שכדאי שיקראו את הבלוג הזה לפני שמתחילים לעשות קידום ממומן!
בהצלחה!🙏