ניהול סושיאל – לא רק כתיבת פוסטים

Picture of תמנה סמואל

תמנה סמואל

חיה את הקסם הוירטואלי בעולמות הדיגיטל
בעלת הסוכנות לשיווק דיגיטלי - תמנה מדיה

ניהול סושיאל – לא רק כתיבת פוסטים

יצא לי לשמוע את השאלות:

מה העניין של ניהול סושיאל?

זה לא רק כתיבת פוסטים לפייסבוק ולאינסטגרם? למה זה כ"כ יקר?

אז זהו, שזה לא רק כתיבת פוסטים.
ממש לא. 

מה המטרה של הסושיאל?

בגדול, המטרה של הפרסום האורגני ברשתות החברתיות היא להגביר את הנוכחות והמודעות של העסק וליצור חיבור עם קהל המטרה. 
כלומר אנחנו רוצים שיכירו את המותג, שהוא יהיה במודעות של קהל היעד כדי שיזכרו את המותג כשיעלה בהם צורך בשירותים שלו..

ומעבר לכך – זה ערוץ שמאפשר חיבור והיכרות, לפעמים בזכות הפעילות ברשתות אפשר להרגיש שמכירים את העסק / בעל העסק באופן אישי.
זה חשוב ויכול לתרום הרבה לשיווק ולמכירות.

כלומר, הרשתות החברתיות הן אפיק שיווק שמחבר את הקהל והוא די הכרחי למכירות. 

אוחזים? כלומר מבינים?

מה כולל ניהול סושיאל?

בעצם שירות של ניהול סושיאל כולל הרבה פרטים מעבר לכתיבת פוסטים.

כדי להבין, תחשבו רגע על העמוד הפרטי שאתם מנהלים ומה אתם עושים בו בפועל..
נכון שזה הרבה מעבר לכתיבה?

אז אכן, החלק העיקרי והברור של ניהול סושיאל הוא יצירת התכנים,
אבל מעבר לזה יש עוד הרבה:

  • תחזוקה שוטפת של עמוד הפייסבוק והאינסטגרם
  • פרסום התכנים בפועל (פרסום / תזמון ומעקב אחרי הפרסומים)
  • יצירת סטוריז באופן יומיומי
  • הוספת האשטגים לפוסטים (ולפני זה לחקור איזה הכי יעילים ומתאימים)
  • העלאת עוקבים
  • אינטראקציה עם קהל המטרה
  • מעקב אחר התגובות וההודעות ועדכון הלקוח
  • בניית תוכנית אסטרטגית ועדכונה תוך כדי תנועה
  • ועוד ועוד…

איך אפשר לנהל סושיאל מרחוק ללקוח?

כשעובדים מול לקוח, מכירים אותו, לומדים את התחום שלו, עולם המושגים.. ממש עושים מחקר שלם.

מתכננים ומכינים מראש את התכנים, מאשרים מולו ואז אפשר לתזמן את התכנים חודש קדימה (וכמובן להיות עם יד על הדופק למקרה של שינויים).
מעבר לזה, יש תקשורת שוטפת והתעדכנות על הקורה בעסק כדי שיהיה אפשר לתחזק את הפעילות בסטורי באופן אותנטי ומעניין. 

בתכלס, ניהול סושייאל ללקוח זה להיכנס לנעליים של בעל העסק ולהוציא החוצה את הסיפור שלו.

לראות את הצמיחה

הרבה פעמים יצא לנו לנהל עמודים בתחילת הדרך ולהיות עדות לתהליך צמיחה ומהפך מעמוד ריק מתוכן לעמוד פעיל…

עמוד שהוא לא סתם עמוד עסקי אלא ממש מותג עם שפה מזוהה, תגובות ופניות מלקוחות. 

מספק, ישתבח שמו! 🙏

מקווה שהצלחתם לאחוז ראש ושהדברים מובנים יותר

ואם תרצו שננהל עבורכם את הסושיאל של העסק מוזמנים להשאיר פרטים בשמחה! 💖

שתפו ברשתות החברתיות
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

תוכן עניינים

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

עוד מהבלוג הדיגיטלי

הגיע הזמן לשינויים בקמפיינים?
מה עושים כשאין השראה לפרסום?
הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר?
המלחמה בדיגיטל
הדבר הכי חשוב בהקמת חשבון מודעות
התמדה ושחרור חסמים
מתי מעלים תקציב בקידום ממומן?
ניהול סושיאל - לא רק כתיבת פוסטים
קמפיינים שומרי שבת - איך מכבים את הקמפיינים לשבת?
פרסום אורגני - מה עובד הכי טוב?

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו קידום אורגני בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו פרסום ממומן בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

שילחו לי הודעה
1
צריכים עזרה?
היי!
איך אוכל לעזור?