הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר?

Picture of תמנה סמואל

תמנה סמואל

חיה את הקסם הוירטואלי בעולמות הדיגיטל
בעלת הסוכנות לשיווק דיגיטלי - תמנה מדיה

לא אני לא מדברת סינית (עדיין), אסביר לאט ובזהירות על מה אני מדברת.

קודם כל, נתחיל מהחוויה האישית, ודאי יצא לכם לגלוש באתר מכירות, להוסיף מוצרים לעגלה, לצאת מהאתר ואז לראות מודעה עם המוצרים שהשארתם בעגלת קניות באתר. 

זה לא קסם, זאת לא תוכנת ריגול אלא קוד מעקב שמחבר בין האתר לפייסבוק. 

לקוד הזה קוראים פיקסל.

 

נתחיל מההתחלה… מה זה פיקסל?

פיקסל הוא קוד של META (פייסבוק) שמטמיעים באתר לצורך מעקב אחרי הגולשים שהגיעו מהרשתות החברתיות. הוא מאפשר לנו להבין את הפעולות שאנשים עושים באתר. 

כלומר הוא ״צובע״ את הגולשים שיצאו מפייסבוק או אינסטגרם ונכנסו אל האתר שלנו.

ככה הוא מסייע לנו לטרגט אותם אח”כ בקידום הממומן בפייסבוק ובאינסטגרם, 

בעצם כך נדע לפנות אליהם במודעות ממומנות.

 

בקצרה הפיקסל עוזר לנו:

לחזור אל לקוחות שנכנסו לאתר, להגדיל את המכירות ולכמת ולהבין את תוצאות הקידום הממומן (כלומר להבין כמה מכירות או לידים הגיעו דרך המודעות).

 

מתי משתמשים בפיקסל?

פיקסל מתחיל לעקוב מהרגע שמתקינים אותו באתר (הוא לא עובד רטרו, כלומר לא נקבל ממנו נתונים על מה שהתרחש באתר לפני שהתקנו אותו). 

לכן, אם הקמתם אתר, אפילו אם אתם עוד לא בשלב של קידום ממומן, כדאי להטמיע אותו בהקדם כדי שיתחיל לעקוב אחרי הנתונים. 

גם אם כרגע אתם לא מרגישים שנכון לכם לפרסם ממומן , אפשר לחשוב קדימה על ימים אחרים בהם תרצו להגביר את הפעילות העסקית ברשתות. לקראת הימים האלה כדאי להתכונן מעכשיו גם עם פיקסל ואיסוף נתונים כדי שברגע המתאים – יהיה לכם את מה שאתם צריכים כדי להתחיל!

מי יכול להשתמש בפיקסל?

כל מי שיש לו אתר. 

בין אם זה אתר למכירת תכשיטים, דף נחיתה להרשמה לוובינר  או אתר תדמית. כל אתר שאתם רוצים לקדם באופן ממומן ברשתות, ע״י הפיקסל תוכלו לטרגט את מבקרי האתר, או לעקוב אחרי פעולות הגולשים באתר שהגיעו מהקידום.

 

איך מתקינים פיקסל?

את הקוד של פיקסל מוציאים דרך מערכת הקידום הממומן של פייסבוק, לכן תצטרכו לפתוח חשבון של מנהל מודעות. כלומר גם אם לא התחלתם לעשות קידום ממומן, עליכם לפתוח חשבון, להטמיע את הפיקסל באתר ואז הוא יתחיל לרשום מידע וכשתרצו להתחיל לעשות קידום ממומן – המידע יחכה ויעזור לכם. 

​באופן טכני הדרך לחיבור הפיקסל היא הנפקת הקוד דרך מנהל המודעות של הפייסבוק ואז הדבקת הקוד במקום המתאים באתר, השלבים מפורטים במרכז העזרה של פייסבוק.

 

מקווה שהצלחתי לעשות קצת סדר לגבי הפיקסל ושאם עדיין לא התקנתם אותו, שעכשיו תדאגו לטפל בעניין.

 

בהצלחה!

שתפו ברשתות החברתיות
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

תוכן עניינים

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

עוד מהבלוג הדיגיטלי

טעות בטרגוט? קהלים בקידום ממומן
הגיע הזמן לשינויים בקמפיינים?
מה עושים כשאין השראה לפרסום?
הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר?
המלחמה בדיגיטל
הדבר הכי חשוב בהקמת חשבון מודעות
התמדה ושחרור חסמים
מתי מעלים תקציב בקידום ממומן?
ניהול סושיאל - לא רק כתיבת פוסטים
קמפיינים שומרי שבת - איך מכבים את הקמפיינים לשבת?

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו קידום אורגני בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו פרסום ממומן בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

שילחו לי הודעה
1
צריכים עזרה?
היי!
איך אוכל לעזור?