משפיען רשת בלי אינסטגרם?

Picture of תמנה סמואל

תמנה סמואל

חיה את הקסם הוירטואלי בעולמות הדיגיטל
בעלת הסוכנות לשיווק דיגיטלי - תמנה מדיה

משפיען רשת בלי אינסטגרם?

כשאומרים 'משפיען' ישר חושבים על אינסטגרם… אבל האם אפשר להיות משפיען רשת בלי אינסטגרם או פייסבוק?
התשובה (האולי מפתיעה) היא שכן, זה אפשרי.

נעים להכיר – סטטוסים בוואצאפ👏

יש הרבה אנשים שאין להם פייסבוק ואינסטגרם אבל הם עדיין צורכים תוכן, רוכשים והם קהל יעד לכל דבר. הם פשוט לא נמצאים באינסטגרם אלא בסטטוס בוואצאפ.

ניישר קו לגבי הסטטוס

לטובת מי שלא מכיר, הסטטוס זה כמו הסטורי באינסטגרם, רק ללא כל הפיצ'רים שיש באינסטגרם.. כלומר הוא נעלם אחרי 24 שעות, אפשר לצפות בו ולהגיב אליו והוא ממש באותו פורמט כמו סטורי (מבחינת הגודל). 

אז מי הם האנשים ללא פייס ואינסטה?
בגדול ילדים וחרדים
ובקטן – יש עוד יש קהל רחב (שכן יש להם פייסבוק ואינסטגרם) שצופים בסטטוס או מבינים את הכוח של הכלי ומפרסמים גם שם.

תנסו פעם לפרסם שם ותבדקו מי צופה…

אם שכנעתי אתכם לנסות, או שאתם כבר מפרסמים, הנה כמה דגשים שיעזרו לכם:

שלושת הדגשים לסטטוס בוואצאפ

❶ כדי לצפות בסטטוס של מישהו, צריך לשמור את המספר שלו. כלומר רק מי ששמר אתכם באנשי קשר שלו יוכל לצפות בסטטוס שלכם. 

❷ היתרון של הסטטוס הוא תחושת הקרבה הבין אישית, אפשר בקלות להגיב וליצור שיחה בוואצאפ.😀 להרבה אנשים שיחה בוואצאפ היא הרבה יותר זורמת וקרובה לעומת הרשתות החברתיות האחרות, הרי זאת פלטפורמה של הודעות. אחרי שהתחילה השיחה זה כבר באחריות שלכם להמשיך הלאה ולהוביל להמרה. 

❸ גם בסטטוס עושים פעילויות של שיתופים (כמו בסטורי) עם מובילי דעה. כלומר, זה כר פורה וערוץ פרסום לכל דבר. בהחלט אפשר להרוויח מהפרסום שם, אך נדרשת הערכות ותכנון אסטרטגי.

טיפ שממש יעזור לכם

אם אתם כבר יוצרים תוכן ומתחזקים את הסטורי באינסטגרם / פייסבוק, אין צורך להמציא את הגלגל וליצור תכנים חדשים. אפשר לשמור את הסטוריז שפרסמתם באינסטגרם ולהעלות גם לסטטוס. ככה ממש בקלות אתם מפעילים ערוץ נוסף ומגדילים את הקהל שנחשף אליכם במינימום עבודה. 

שימו לב שפיצ׳רים לחיצים בסטורי, לא מותאמים לפורמת הסטטוס בוואצאפ. כלומר, סקרים, שאלה פתוחה, מד רגשות וכו׳, לא יהיו ׳לחיצים׳ בסטטוס.  

במקרים כאלו אפשר להוסיף טקסט נלווה לסטטוס עם הזמנה להגיב בהודעה (עוד הזדמנות בשבילכם לפתח שיחה ואולי להוביל להמרה). אפשר גם להחליט שלא לפרסם סטטוסים כאלו, פה נכנס שיקול דעתכם, סומכת עליכם שתפצחו את זה במהירות.

שורה תחתונה…

הסטטוס הוא כלי שיווקי חזק שבאמצעותו אפשר להגיע לקהל יעד רחב נוסף וגם לשמור על מודעות מול קהל היעד הקיים שלנו. ממליצה לנסות ולראות את התוצאות אצלכם, אין מה להפסיד אם תנסו, מקסימום תצליחו! 🤗

בהזמדנות זו מזמינה אתכם לסטטוס שלי, לרוב הסטורי באינסטגרם יותר מעניין אבל משתדלת לתחזק גם את הסטטוס. לחצו כאן לשלוח לי הודעה וככה תוכלו לעקוב.🙂 

אם כבר בוואצאפ עסקינן, יש לי קבוצת וואצאפ שקטה למוטיבציה דיגיטלית, אם טרם הצטרפתם לחצו כאן.

שתפו ברשתות החברתיות
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

תוכן עניינים

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

עוד מהבלוג הדיגיטלי

הגיע הזמן לשינויים בקמפיינים?
מה עושים כשאין השראה לפרסום?
הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר?
המלחמה בדיגיטל
הדבר הכי חשוב בהקמת חשבון מודעות
התמדה ושחרור חסמים
מתי מעלים תקציב בקידום ממומן?
ניהול סושיאל - לא רק כתיבת פוסטים
קמפיינים שומרי שבת - איך מכבים את הקמפיינים לשבת?
פרסום אורגני - מה עובד הכי טוב?

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו קידום אורגני בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

תודה שמילאתם
את השאלון!

קחו את העסק לשלב הבא
ושלבו פרסום ממומן בפייסבוק - אינסטגרם

אין צורך למלא שוב במידה ומילאתם כבר

שילחו לי הודעה
1
צריכים עזרה?
היי!
איך אוכל לעזור?